Gjest Ritva, Dixi Oslo Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Ønsker dere alle sammen en fortsatt god sommer. Nå drar jeg på 3-ukers ferie uten PC og nett. Du verden hvordan skal dette gå...) 0 Siter
DIXI Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Kjære Ritva! Oj, vi kommer virkelig til å savne deg. 3 uker??? Det er jo kjempelenge! Hvil deg godt nå, det trenger du! Håper du får strålende sommervær så du kan sitte med tærene i vannet og lade batteriene dine! (Haien kommer så langt opp på stranden, slapp av!). Min aller beste klem går til deg! Er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! Grete 0 Siter
Gjest Barbie Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Kjære Ritva! Oj, vi kommer virkelig til å savne deg. 3 uker??? Det er jo kjempelenge! Hvil deg godt nå, det trenger du! Håper du får strålende sommervær så du kan sitte med tærene i vannet og lade batteriene dine! (Haien kommer så langt opp på stranden, slapp av!). Min aller beste klem går til deg! Er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! Grete Kjæreste jenta mi.:-) Ha en deilig sommer selv du, gullet.:-) Vi møtes forhåpentligvis snart. Glad i deg.:-) 0 Siter
ScarTissue Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Kjære Ritva! Oj, vi kommer virkelig til å savne deg. 3 uker??? Det er jo kjempelenge! Hvil deg godt nå, det trenger du! Håper du får strålende sommervær så du kan sitte med tærene i vannet og lade batteriene dine! (Haien kommer så langt opp på stranden, slapp av!). Min aller beste klem går til deg! Er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! Grete Ritva! Du vil bli dypt savnet... 3 uker er lang tid!! Men, du fortjener en skikkelig fin ferie! Du kommer sikkert til å ha det kjempeherlig...og plutselig er tre uker gått og du er tilbake. *masseklemmer* 0 Siter
MaikenK Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Jeg ønsker sjefsheksa en kjempefin sommer, uten for mye nett-abstinenser :-) De ærbødigste hilsner fra 0 Siter
Satan Skrevet 7. juli 2000 Skrevet 7. juli 2000 Håper du får en riktig hyggelig ferie og at du klarer deg gjennom de 3 ukene uten uutholdelige nett-abstinenser ) 0 Siter
Gjest Susanna Skrevet 8. juli 2000 Skrevet 8. juli 2000 Kjære Ritva. Ønsker deg en riktig god ferie, kommer til å savne deg her på siden.. masse klemmer fra meg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.