Gå til innhold

God Sommer!


Gjest Ritva, Dixi Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest Ritva, Dixi Oslo

Ønsker dere alle sammen en fortsatt god sommer. Nå drar jeg på 3-ukers ferie uten PC og nett. Du verden hvordan skal dette gå...:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Ritva!

Oj, vi kommer virkelig til å savne deg. 3 uker??? Det er jo kjempelenge! Hvil deg godt nå, det trenger du! Håper du får strålende sommervær så du kan sitte med tærene i vannet og lade batteriene dine! (Haien kommer så langt opp på stranden, slapp av!).

Min aller beste klem går til deg! Er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! Grete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbie

Kjære Ritva!

Oj, vi kommer virkelig til å savne deg. 3 uker??? Det er jo kjempelenge! Hvil deg godt nå, det trenger du! Håper du får strålende sommervær så du kan sitte med tærene i vannet og lade batteriene dine! (Haien kommer så langt opp på stranden, slapp av!).

Min aller beste klem går til deg! Er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! Grete

Kjæreste jenta mi.:-)

Ha en deilig sommer selv du, gullet.:-)

Vi møtes forhåpentligvis snart.

Glad i deg.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Ritva!

Oj, vi kommer virkelig til å savne deg. 3 uker??? Det er jo kjempelenge! Hvil deg godt nå, det trenger du! Håper du får strålende sommervær så du kan sitte med tærene i vannet og lade batteriene dine! (Haien kommer så langt opp på stranden, slapp av!).

Min aller beste klem går til deg! Er så glad for at jeg har blitt kjent med deg! Grete

Ritva!

Du vil bli dypt savnet... 3 uker er lang tid!! Men, du fortjener en skikkelig fin ferie! :)

Du kommer sikkert til å ha det kjempeherlig...og plutselig er tre uker gått og du er tilbake.:)

*masseklemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en riktig hyggelig ferie og at du klarer deg gjennom de 3 ukene uten uutholdelige nett-abstinenser :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Susanna

Kjære Ritva.

Ønsker deg en riktig god ferie, kommer til å savne deg her på siden.. masse klemmer fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...