Babette Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Grendel skrev (4 minutter siden): Er man i det hele tatt en "hensynsfull mann" om man ligger med andres barn? Jeg tenker at da har du en skrue løs. En 16 åring kan være voksen i det ene øyeblikket og et barn i neste øyeblikk. Det er vanskelig for han å vite om det er en klok avgjørelse fra hennes side eller om det vil føles helt feil om noen år. Det er ikke nok for meg at en 16 år gammel gutt kan være mindre hensynsfull. En 16 år gammel gutt kan også være hensynsfull. Og hvor vil du sette grensen for å ha en skrue løs? 20? 25? Det som er feil med denne tråden, er at den ligger under Forum for overgrep. Som om alle seksuelle forhold som involverer unge jenter er overgrep, selv om det er innenfor loven. Det er mulig at 16 år gamle gutter kan være hensynsfulle. Jeg traff ingen slike i min ungdom, derimot måtte jeg slåss med mange. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.