Gå til innhold

plagsomme meldinger på mobilen

Anbefalte innlegg

Gjest sjikane eller
Skrevet

Etter å ha hatt annonse i avisa har jeg fått sms med innhold som er ubehaglig. Heldigvis vært stille fra denne personen et stund nå. Hvordan forholder man seg til slikt?

Det er jo ikke vits å anmelde, siden politet ikke har ressurser til å gjøre noe med det likevel.

hilsen engstelig

Fortsetter under...

Skrevet

Vitsen med å anmelde er jo der hvis du vil etignal om at slik atferd er uakseptabel. Om det blir en straffesak eller ikke er nok usikkert, ja. Blir vel ofte henlagt slike "småsaker".

Skrevet

Har du ringt han/hun?

Sjekka om nr er registrert med navn?

Gjest sjikane eller
Skrevet

Har du ringt han/hun?

Sjekka om nr er registrert med navn?

Prøvde ringe personen, men h*n tok ikke telefonen. Nummeret finner jeg ikke(ikke registrert). Ringt politiet for å høre, og de sa jeg fikk selv vurdere anmeldelse.

Skrevet

Prøvde ringe personen, men h*n tok ikke telefonen. Nummeret finner jeg ikke(ikke registrert). Ringt politiet for å høre, og de sa jeg fikk selv vurdere anmeldelse.

Jeg ville prøvd å ringe fra et annet nr, eller skjult nr.

Om du vil anmelde eller ikke må du jo vurdere selv ut fra hvor plagsomt det er. Skriver du opp når du får meldingene og hva det står, eller sparer du på alle sammen? Viktig med bevis hvis du anmelder.

Gjest sjikane eller
Skrevet

Jeg ville prøvd å ringe fra et annet nr, eller skjult nr.

Om du vil anmelde eller ikke må du jo vurdere selv ut fra hvor plagsomt det er. Skriver du opp når du får meldingene og hva det står, eller sparer du på alle sammen? Viktig med bevis hvis du anmelder.

Slette de første for de var på en måte i henhold til annonsen, og da ga jeg navnet mitt siden, dum som jeg er(angrer). Syntes meldingene var merklige, men ikke før etter et par stykker at jeg skjønte at det bare var tull.

Men resten av meldingene har jeg tatt vare på.

Annonse

Gjest tjohooo
Skrevet

Slette de første for de var på en måte i henhold til annonsen, og da ga jeg navnet mitt siden, dum som jeg er(angrer). Syntes meldingene var merklige, men ikke før etter et par stykker at jeg skjønte at det bare var tull.

Men resten av meldingene har jeg tatt vare på.

Hjelpe meg, hva for nå annonse var det der da, ettersom du pådrar deg sms-terrorister?

Ring fra et annet nr du. Utgi deg for å være fra noe et eller annet som vil få dem til å oppgi navnet sitt.

Gjest sjikane eller
Skrevet

Hjelpe meg, hva for nå annonse var det der da, ettersom du pådrar deg sms-terrorister?

Ring fra et annet nr du. Utgi deg for å være fra noe et eller annet som vil få dem til å oppgi navnet sitt.

Leie leilighet.

Skrevet

Du trenger ikke annonsere for noe spesielt for å få slibrige telefoner. Selv annonserte jeg en gang etter hest til leie og fikk et noe obskønt tilbud...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...