Thule Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg og mannen min er utredet og det er ikke noe galt med noen av oss, nå har vi har fått time til orientering på riksen i september og så skal vi i gang med ivf. Dette overrasket meg fordi jeg hadde regnet med lang ventetid, men er selvsagt fornøyd. Jeg har gått til akupunktur i 7 uker nå, da har jeg en følelse av at jeg gjør noe, at jeg ikke bare venter. Vi har fått beskjed av både lege og akupunktør om å forsøke på naturmetoden frem til behandlingen starter. Jeg lurer på om det er noen på forumet som kan veilede meg på når det er sikrest å bli gravid i forhold til syklus? Jeg har regelmessig mens hver 25 dag, og har hørt at det er størst sjanse for å lykkes på dag 15. Takknemlig for tips. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148288-syklus-og-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.