Gjest Russel Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Jeg lider av tvangstanker og dette begynner å bli et problem.Alt må gå i riktig rekkefølge og jeg har mange "syke" tanker. Lurer på on noen har erfaring med dette og har gode råd å gi. 0 Siter
Gjest standard Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 prøv et ssri i høy dose pluss kognitiv terapi 0 Siter
Gjest vet hvordan du har det Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Vet hvordan du har det. Har selv hatt mange tvangstanker, som jeg bare _måtte_ utføre ellers ville noe vont skje med meg. Har egentlig ingen råd å gi, da dette etter noen år gikk vekk av seg selv,men jeg tenker fortsatt på de når jeg skal utføre handlingen, men prøver å overse det, og tenker:"drit i dem,jeg kan ikke holde på sånn"... Tror det gikk vekk på den tiden jeg var veldig deppa, og ikke orket å bry meg om noen ting...(dette er sikkert tvangtanker i mindre grad enn du har,men det var faktisk forferdelig for meg) Er ennå ikke helt fri for dem.. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 30. mai 2004 Skrevet 30. mai 2004 Min psykiater sier zoloft er veldig god på tvangslidelser. 0 Siter
frosken Skrevet 31. mai 2004 Skrevet 31. mai 2004 Vet ikke om du har sett her : http://www.ananke.no/index.ephtml 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.