Gå til innhold

Anbefalte innlegg

LilleBrille

Hei!

Jeg har brukt p-ring et par måneder, men skal nå bytte til Yasmin p-piller. Er litt usikker på hvordan bytte skal foregå. Kan jeg følge bruksanvisningen for "Ved overgang fra andre kombinasjons-p-piller", dvs begynne med første pille etter det ringfrie oppholdet på 7 dager?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148435-bytte-fra-p-ring-til-p-pille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Jeg også lurer på det samme som papirtiger. Hvorfor vil du bytte?

Jeg byttet fra Yasmin fordi jeg ble helt "psycho" av dem og begynte på ringen i steden. Har ikke lyst på sex lenger så jeg har tenkt å ta meg en tur til legen og få resept på p-piller eller plaster nå.

Jeg fikk sterke bivirkninger av Yasmin i form av depresjoner og at jeg ble veldig følsom og irritabel. Helt håpløs! Men hører de funker bedre for andre, så lykke til :-)

LilleBrille

Jeg også lurer på det samme som papirtiger. Hvorfor vil du bytte?

Jeg byttet fra Yasmin fordi jeg ble helt "psycho" av dem og begynte på ringen i steden. Har ikke lyst på sex lenger så jeg har tenkt å ta meg en tur til legen og få resept på p-piller eller plaster nå.

Jeg fikk sterke bivirkninger av Yasmin i form av depresjoner og at jeg ble veldig følsom og irritabel. Helt håpløs! Men hører de funker bedre for andre, så lykke til :-)

Etter at jeg begynte med ringen har jeg hatt mye problemer med tilbakevendene sopp og mye utflod og irritasjon. Derfor bytter jeg nå, og håper -jeg- ikke blir psycho av yasmin :)

(ellers er det på'n igjen å lete etter noe nytt)

har forresten ikke hørt noe særlig bra om p-plasteret. det er visst ikke så veldig villig til å sitte fast.

:)

Gjest lille rosinen

Etter at jeg begynte med ringen har jeg hatt mye problemer med tilbakevendene sopp og mye utflod og irritasjon. Derfor bytter jeg nå, og håper -jeg- ikke blir psycho av yasmin :)

(ellers er det på'n igjen å lete etter noe nytt)

har forresten ikke hørt noe særlig bra om p-plasteret. det er visst ikke så veldig villig til å sitte fast.

:)

Hm... At det skal være så vanskelig dette!

Det verste jeg oppdaget er at jeg lider av MYE pms når jeg ikke bruker hormonelt prevensjon. Så jeg må nesten ha tilført hormoner for å fungere...

Får bare lete videre...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...