Gå til innhold

Monopol på kunnskap?


Gjest undrende_far

Anbefalte innlegg

dette er mitt nick

Jeg tror faktisk at hvis alle hadde latt vær å svare og la seg provosere (selv om det er vanskelig) av endel av disse innleggende til undrende_far, så hadde han ikke oppnådd det han ville, nemlig å lage en voldsom diskusjon ut av svarene han får slik at han får "overtaket" og har rett hele tiden. Den eneste måten å stoppe sånne mennesker er å la være å gi de oppmerksomhet. Prøver du deg på et eneste lite svar eller å komme med et råd på en konstruktiv måte, får man jo i dette tillfellet bare høre at man er en av "dem". Slike kverulerende mennesker orker jeg bare ikke bruke tid på. Det var bare et råd til dere andre også som lar dere provosere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undrende_far

Takk til alle som prøver å latterliggjøre meg! Å flytte fokus var som ventet.

Deltakerne med sine ulike psykiske problemer på dette forumet gav ved hjelp av noen spissformuleringer det svaret som man kunne forvente.

Ingen evnet å diskutere sak, umiddelbart ble diskusjonen dreiet på min person. Jeg tåler det, så det går greit, jeg følert ingen aggresjon eller trang til å klandre noen. Jeg fikk bevist det jeg ville bevise, nemlig innholdet i mitt innlegg var riktig!

Takk til NHD som evnet å besvare på sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til alle som prøver å latterliggjøre meg! Å flytte fokus var som ventet.

Deltakerne med sine ulike psykiske problemer på dette forumet gav ved hjelp av noen spissformuleringer det svaret som man kunne forvente.

Ingen evnet å diskutere sak, umiddelbart ble diskusjonen dreiet på min person. Jeg tåler det, så det går greit, jeg følert ingen aggresjon eller trang til å klandre noen. Jeg fikk bevist det jeg ville bevise, nemlig innholdet i mitt innlegg var riktig!

Takk til NHD som evnet å besvare på sak.

Du skriver: "Takk til alle som prøver å latterliggjøre meg!"

Det klarer du fint selv.

====

Du skriver: "Jeg fikk bevist det jeg ville bevise, nemlig innholdet i mitt innlegg var riktig!"

Det ville du påstått om 100% av befolkningen påstod noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...