Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei. jeg vil gjerne skrive på "spiseforstyrrelser" men jeg får bare denne meldingen.. ."Ikke mulig å skriv innlegg i denne forumgruppen

Spiseforstyrrelser

Denne forumgruppen kan kun leses, ikke skrives nye innlegg til. "

jeg trenger veldig å drøfte litt med andre, og nå har jeg endelig tatt mot til meg å innse mitt problem. Kan noen hjelpe meg slik at jeg kan få logget meg på ordntlig? hjelp....

takk

(første gangen min innpå her, så unnskyld at jeg måtte skrive på gal plass..... håper på svar fordet..)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148467-f%C3%A5r-ikke-logget-meg-inn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Kjære deg! Det er mange her inne som har spiseforstyrrelser blant kanskje mange andre ting,så jeg synes ikke du har kommet til feil forum.Det er dumt at det ikke finnes et eget forum lenger,men det betyr ikke at du er kommet til feil sted nå.Selv har jeg slitt med spiseforstyrrelser i mange år,selv om jeg har hatt andre problemer som har vært større for meg.Synes det er bra at du vil komme frem med tanker rundt det du sliter med,og du må gjerne gjøre det her.Det er det mange andre som gjør også. Å sette ord på det er første steg på veien,og det er kjempeflott at du nå vil prøve å gjøre det.Vennlig hilsen bugge.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...