Gå til innhold

Brystene ikke like store

Anbefalte innlegg

Gjest neidadu

Min venstre pupp er større enn den høyre. Kan være plagsomt.. BH'er passer ikke på begge sider, og dessuten ser det rart ut, også utenpå klærne..

Noen nevnte at dersom forskjellen var vesentlig stor, ville man kunne få støtte til operasjon for å redusere venstre pupp (vil ikke ha noe implantat, nei!)

Stemmer det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148530-brystene-ikke-like-store/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest neidadu

Har aldri hørt det, men det kommer kanskje an på hvor stor forskjell det er? En A + G har nok større sjanser for operasjon enn B + C?

Jeg var B på det ene og C på det andre. Jeg løftet begge + reduserte C -brystet. Begge er nå B. Jeg betalte gildet selv.

Hvor mye kostet det da? Kunne også hatt godt av et lite løft...

• 9 måneder senere...
Lusa_på_gangen

Har aldri hørt det, men det kommer kanskje an på hvor stor forskjell det er? En A + G har nok større sjanser for operasjon enn B + C?

Jeg var B på det ene og C på det andre. Jeg løftet begge + reduserte C -brystet. Begge er nå B. Jeg betalte gildet selv.

Hei,litt sent å spørre kanskje? Men ble du fornøyd med resultatet? Jeg har akkurat samme problem som du hadde Florence.Gammel er du? Ble arrene fine? Fornøyd?

Hei,litt sent å spørre kanskje? Men ble du fornøyd med resultatet? Jeg har akkurat samme problem som du hadde Florence.Gammel er du? Ble arrene fine? Fornøyd?

Jeg er veldig fornøyd med resultatet, og arrene er bleke. Det er nå ca. 1,5 år siden operasjonen.

Jeg er 30 år.

Annonse

Lusa_på_gangen

Jeg er veldig fornøyd med resultatet, og arrene er bleke. Det er nå ca. 1,5 år siden operasjonen.

Jeg er 30 år.

Har du fått barn? Jeg hører at de anbefaler kvinner til å få de barna en ønsker seg før en gjør inngrepet, men mener de da at man skal gå å være misfornøyd med seg selv og skjule seg helt frem til da? Det syns ikke jeg er riktig. Jeg skal på konsultasjon neste tirsdag, gruer meg. Redd for at resultatet blir verre enn det er fra før. Kan du gi meg noen beroligende råd ? Jeg vil heller redusere og løfte enn å ha silikon eller noe som kan ødelegge helsa inn i kroppen. :) Jente 22år

Har du fått barn? Jeg hører at de anbefaler kvinner til å få de barna en ønsker seg før en gjør inngrepet, men mener de da at man skal gå å være misfornøyd med seg selv og skjule seg helt frem til da? Det syns ikke jeg er riktig. Jeg skal på konsultasjon neste tirsdag, gruer meg. Redd for at resultatet blir verre enn det er fra før. Kan du gi meg noen beroligende råd ? Jeg vil heller redusere og løfte enn å ha silikon eller noe som kan ødelegge helsa inn i kroppen. :) Jente 22år

Nr. 1 er rett rundt (svært planlag). :-)

Brystene har forøvrig ikke endret seg under graviditeten.

Lusa_på_gangen

Nr. 1 er rett rundt (svært planlag). :-)

Brystene har forøvrig ikke endret seg under graviditeten.

Det er jo veldig bra :) Så spennende da,gratulerer.

Er det veldig vondt etter inngrepet? Må man ha dren? Hører at det er vondt. Og hvor lang tid ca før en fungerer normalt igjen?

Det er jo veldig bra :) Så spennende da,gratulerer.

Er det veldig vondt etter inngrepet? Må man ha dren? Hører at det er vondt. Og hvor lang tid ca før en fungerer normalt igjen?

Jeg syntes ikke det var spesielt vondt, men jeg var litt hemmet (mannen min var hjemme sammen med meg og tok seg av meg ;-) ). Jeg kunne godt ha dratt på jobb etter 1 ukes tid (kontorjobb), men jeg hadde ferie da og begynte ikke på jobb igjen før etter 2-3 uker.

Kirurgen min benyttet ikke dren, men det varierer. Jeg ble operert av Dr. Frøyen på OsloAkutten.

www.froyen.no

Lusa_på_gangen

Jeg syntes ikke det var spesielt vondt, men jeg var litt hemmet (mannen min var hjemme sammen med meg og tok seg av meg ;-) ). Jeg kunne godt ha dratt på jobb etter 1 ukes tid (kontorjobb), men jeg hadde ferie da og begynte ikke på jobb igjen før etter 2-3 uker.

Kirurgen min benyttet ikke dren, men det varierer. Jeg ble operert av Dr. Frøyen på OsloAkutten.

www.froyen.no

Jeg skal på konsultasjon på klinikk bunæs, har ikke hørt så mye om de, men skal prøve å få konsultasjon hos frøyen også. Ble brystvortene fine etter inngrepet også? Finner ikke så mye bilder av dette på nettet,altså ulikhet.

Jeg skal på konsultasjon på klinikk bunæs, har ikke hørt så mye om de, men skal prøve å få konsultasjon hos frøyen også. Ble brystvortene fine etter inngrepet også? Finner ikke så mye bilder av dette på nettet,altså ulikhet.

Jeg synes det, men jeg redusryst og areola er symmetriske.

Annonse

Lusa_på_gangen

PC-en min sliter litt...

Jeg synes det. Jeg reduserte ikke areola slik som de er overivrige på i USA - foretrekker naturlige bryst. Areola og bryst ble symmetriske.

Hva mener du med å ikke redusere areola slik som de er overivrige på i USA? Har de en annen måte å gjøre det på der?

Hva mener du med å ikke redusere areola slik som de er overivrige på i USA? Har de en annen måte å gjøre det på der?

I USA er det veldig vanlig å redusere størrelsen på areola til en mini-areola (fra kanskje naturlige 5 cm i diameter til 2-2,5 cm i diameter). Ser veldig kunstig ut i mine øyne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...