laban Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Omtrent hvor lang er turveien langs Akerselva fra Kjelsås ned til Vøyenbrua? Evt. omtrent hvor lang er turveien fra utløpet i sentrum og opp til Hønse-Lovisas hus eller Vøienvolden? Jeg vet at turveien er ca. 8 km lang totalt. 0 Siter
Gjest tralala, det er fint vær! Skrevet 2. juni 2004 Skrevet 2. juni 2004 Hei! Fra kjelsås og ned til Vøyen bru bruker du nok ca 40-45 min, det er en veldig fin tur! Det tar kortere tid å gå fra sentrum og opp til hønselovisas hus (25 min omtrent), men denne strekningen er ikke like hyggelig, veldig belastet område. hvis du skal opp til Kjelsås så tar du 54-bussen. Denne går fra Trafikanten på jernbanetorget, eller du kan evnt ta 37-bussen mot Nydalen (går fra Oslo city eller stortorvet) og bytte på Sagene til 54-bussen. 0 Siter
laban Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Skrevet 2. juni 2004 Hei! Fra kjelsås og ned til Vøyen bru bruker du nok ca 40-45 min, det er en veldig fin tur! Det tar kortere tid å gå fra sentrum og opp til hønselovisas hus (25 min omtrent), men denne strekningen er ikke like hyggelig, veldig belastet område. hvis du skal opp til Kjelsås så tar du 54-bussen. Denne går fra Trafikanten på jernbanetorget, eller du kan evnt ta 37-bussen mot Nydalen (går fra Oslo city eller stortorvet) og bytte på Sagene til 54-bussen. Jeg lurer bare på selve _avstanden_ i km, ikke veivalg, tidsforbruk eller noe sånt. Har du peiling på omtrent hvor langt det er? Takk for svar uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.