Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei dere

Vi hadde et mislykket ICSI (søsken)forsøk i mars + mislykket frossen egg forsøk like etter ( de overlevde ikke opptiningen). Det var 1.søskenforsøk. Mannen min har dårlig sædkvalitet, men har ikke forsøkt å gjøre noe med det. Ingen har anbefalt oss noe... Nå har han vært hos en lege som målte masse verdier som f.eks. sink, c, b og d vitamin nivå, og har var på laveste på alle. Så nå har han fått en skikkelig vitamin kur + laserbehandling i bekkenet, som visstnok skal øke blodtilførselen. Vi er spente og håper dette kan hjelpe på. Nå skal vi kose oss i sommer, og håper vi slipper et nytt forsøk til høsten. Jeg har vært gravid naturlig en gang før (i tillegg til icsi prinsessen vi har), så jeg vet at det går.Men hvis ikke så trår vi til igjen i aug/sept. Lykke til alle dere som prøver og god sommer.

klem zabo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148681-s%C3%A6dkvalitet-og-vitaminer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Samboeren min gikk også på "vitaminkur" med sink, selen og c + e-vitamin. Håper det hjelper for dere, hjalp ikke for oss ihvertfall.

Vi skal igang med søskenforsøk i juli/aug.

Lykke til :)

Mannen min gikk også på en skikkelig vitaminkur i tillegg til timer hos homeopat, med øreakupunktur og fotsoneterapi. Det hjalp faktisk så masse at vi klarte å bli gravide på egenhånd! Men det endte dessverre med spontanabort/svangerskap utenfor livmor (hadde 1 mislykket ICSI-forsøk bak oss før dette)! Men nå etter et vellykket IVF-forsøk sitter jeg her med 2 bebbiser i magen og er 19 uker på vei!!

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...