Gjest mams på tur Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 I sommer skal vi på en lengre billtur og ungene (5 og 8 år) har fått hver sin disc.man og jeg har kopiert opp CD'er og lydbøker som vi skal ha med. Spørsmålet er: Hva gjør dere med øreproppene? De blir jo rasende for de faller ut hele tiden. Øreproppene er egentlig for store for de små barneørene. Er det et sted som man kan få kjøpt små øreklokker som passer til dette formålet. hilsen en litt uvitende 0 Siter
laban Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 De proppene som følger med bærbare spillere er ofte dårlige greier. Kjøp ordentlige hodetelefoner. Du får dem på steder der de selger spillere og annen småelektronikk. Si at det er til barn - det finnes mange typer, også slike hvor man kan regulere "bøylestørrelsen". God tur, lydbøker er fint i bil! 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Vi har sånne ørepropper som du har bare at det er kroker på dem. Du kan altså henge dem på øret, de er formet etter øret. 0 Siter
Monstertruck Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Sjekk lydnivået på cd-spilleren før dere "tar av" på ferie. Fikk meg et sjokk da jeg kjøpte til mine barn på Clas Ohlson. Lydniva 1 (laveste stille) var kjempehøyt ! Leverte de tilbake med det samme og kjøpte på Elkjøp isteden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.