AnonymBruker Skrevet 42 minutter siden Skrevet 42 minutter siden Aker-topp Matts Johansen mener dagens unge ikke er rustet for å håndtere utfordringene som møter dem og ønsker et tøffere norsk arbeidsliv. For Johansen starter problemene med dagens foreldre og skole. – De unge som kommer ut i arbeidslivet i disse dager er ikke ordentlig rustet for å håndtere utfordringer, sier han. Johansen lanserer så et konsept han utøver i sin bedrift. – Jeg kaller det for «post-traumatic growth», sier han. https://e24.no/naeringsliv/i/Okd5XA/norsk-arbeidsliv-er-for-soft Dere som jobber, tenker dere arbeidslivet er for snilt? Anonymkode: 26875...560 0 Siter
Ftss Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Om jeg forstår det rett så handler det kanskje mest om mer direkte og ærlig kommunikasjon mellom leder og ansatte og det er jeg egentlig enig i i så fall. Bevisst utsetter han teamene sine for stressende og vanskelige situasjoner for å skape læring. – Som leder er du nødt til å coache gjennom disse situasjonene. Det er jo et bra initiativ virker det som, og en leder/sjef som har fokus på utvikling blant ansatte. Men er det nødvendig i alle yrker osv? Det vet jeg ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.