siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hvilken musikk hørte dere på 80-og 90-tallet? 0 Siter
Åsemor Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Roxette og New Kids on the Block. Men så var jeg veldig lita og da... 0 Siter
tut og kjør Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Wham! Pet Shop Boys DuranDuran Paul Young Duane Loken Style Jahn Teigen Limahl (ush) og sikkert mere til, man er da blitt så gammel at langtidsminnet burde ha fungert bedre men...... 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Eneste jeg husker fra 80-tallet er Øystein Sunde, Jannike, Aha og Micheal Jackson. Så er jo jeg født på 80-tallet også, da. På 90-tallet gikk det i listepop, aqua, oasis, blur, no doubt etc. 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 http://www.80tallet.no http://www.90tallet.no 0 Siter
Tonette Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Wham! Pet Shop Boys DuranDuran Paul Young Duane Loken Style Jahn Teigen Limahl (ush) og sikkert mere til, man er da blitt så gammel at langtidsminnet burde ha fungert bedre men...... Duane Loken, har jeg glemt, også jeg som har autografen hans og greier. Jeg hørte ellers på Alphaville, Creation/Drama, Modern Talking, Culture Club, Spandau Ballet, UB40, Bon Jovi, Bryan Adams(var forresten på konserten på Brann Stadion, artig), Mr Mister, Gary Moore, Ja det var det jeg kom på i øyeblikket. Hørte på mye annet også. 0 Siter
Gjest lille rosinen Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Roxette og New Kids on the Block. Men så var jeg veldig lita og da... Hehe... Meg også. Og Joe McIntyre (var det ikke det han het....?) var jo bare SÅÅÅÅ søt da!! :-) 0 Siter
Lucretia Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 husker ikke så mye fra 80-tallet.. Ble født da.. Men 90-tallet.. ah, ja da hørte jeg på alice cooper, cranberries, nirvana, seigmen, beck, smashing pumpkins, weezer, the rentals, jesus and mary chain, violent femmes, ash, offspring, prodigy, supergrass, fun lovin criminals, foo fighters... og mye mye mer. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 NKOTB, Roxette, Take That, Bonnie Tyler, Metallica, Guns'n'Roses, Nirvana, Salt'n Pepa, litt variert med andre ord 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 6. juni 2004 Skrevet 6. juni 2004 Hehe... Meg også. Og Joe McIntyre (var det ikke det han het....?) var jo bare SÅÅÅÅ søt da!! :-) Han var drømmen, ja 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 masse S/A/W dvs Rick Astley, Kylie Minogue, Pricess osv + Pet Shop Boys og div annet bra som jeg faktisk enda hører på ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 7. juni 2004 Skrevet 7. juni 2004 Han var drømmen, ja Isj, nei jeg likte Donnie Wahlberg. *sukk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.