Gå til innhold

hvorfor kan jeg ikke kontrollere meg?

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Nå angrer jeg sååå. Jeg hadde nok et hysterisk anfall der jeg skrek og hylte til kontakten min på dps. Hvilke ord jeg brukte tørr jeg ikke gjenta her. Angret med en gang etterpå. Hvorfor får jeg sånne raseiutbrudd? Er jeg antisosial likevel? Føler meg utrolig dum...snufs

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149145-hvorfor-kan-jeg-ikke-kontrollere-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bugge1365380662

Kjære trrrrish! Hvis du ikke allerede har gjort det,kan du jo gå å snakke med kontakten din og si du er lei for at du skrek til henne,brukte de ordene osv.Kanskje du denne gangen klarer å si det du i utgangspunktet hadde på hjertet til henne uten å miste besinnelsen? Tillat deg selv en liten tabbekvote,og prøv heller igjen. Vennlig hilsen bugge.

firebird1365380441

Kjære trrrrish! Hvis du ikke allerede har gjort det,kan du jo gå å snakke med kontakten din og si du er lei for at du skrek til henne,brukte de ordene osv.Kanskje du denne gangen klarer å si det du i utgangspunktet hadde på hjertet til henne uten å miste besinnelsen? Tillat deg selv en liten tabbekvote,og prøv heller igjen. Vennlig hilsen bugge.

Kjære trrrish!

Jeg tror ikke du er antisosial, for etter hva jeg har lært , eier ikke personer med antisosial personlighetsforstyrrelse, tegn til anger eller dårlig samvittighet for ting de har gjort.

For meg kan det virke som at du har Emosjonell Ustabil Personlighetsforstyrrelse, kanskje av den impulsive typen.

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen du skriver om og jeg har emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse, impulsiv type.

Før havnet jeg rett som det var oppi den typen situasjoner og hver eneste gang angret jeg bittert.Nå er det faktisk blitt litt bedre, selv om ting likevel kan floke seg til og bli slik som du beskriver det.Jeg går i noe som kalles dialektisk adferds terapi, en type behandling som blir brukt hos mange som har emosjonel ustabil pers.forstyrrelse(Borderline).

Jeg vet ikke hvor hen i landet du bor, men jeg innbiller meg liksom at du bor i trøndelag et sted.Om du bor i nærheten av Trondheim eller Levanger, mener jeg det skulle være gode sjanser for å komme i kontakt med noen som driver med denne formen for behandling.I det minste noen som kan henvise deg til en eller annen type behandling hvor adferdsterapi inngår.

Dette ble et lengre innlegg enn hva jeg hadde tenkt det skulle bli, men jeg håper det kan være til hjelp for deg.

Du er i hvert fall ikke aleine om å ha det sånn.

Klem til deg fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...