mkfb Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er det noen som har tatt bukplastikk i Bergen? Hvor vil du anbefalle? Er nå ferdig med barnefødsler, og det henger en hudfold nederst på magen. Hadde noen enorme mager under graviditeten, og hudfolden klør, både under og oppå. Av og til holder jeg på å klø meg til blods, og mannen har noen ganger holdt hendene mine, slik at jeg ikke kan klø meg meg.Legen sa jeg skulle bruke Canesten, men hadde ikke sopp???? Navelen er som kanten på hoppbakken, den står rett ut. Så er det en grop ned fra navelen og nedover.Ikke noe gøyt når barn spør sine foreldre hvorfor magen min ser så rar ut. Når de så sier at den er blitt slik pga baby i magen. Og barna svarer: men mamma du har og hatt baby i magen og den ser ikke slik ut. Merker at selvbildet blir dårligere og dårligere. Har aldri brydd meg om hvordan jeg ser ut, men nå blir det tøfer og tøfere. Jeg er 169 cm høy og veier mellom 62 og 65 kg. Var oppe i 79 kg da jeg var gravid. Har fått litt breier rompe og lår, men det gjør ingen ting. Puppene henger litt, men det skal det etter å ha ammet tre barn. Skal snakke med fastlegen min når jeg er innom på onsdag med guttungen. Får da bestille en time. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149151-bukplastikk-i-bergen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.