Gå til innhold

Trygdekontor og opplysninger

Anbefalte innlegg

Gjest Per-Henrik

Når man går til psykologisk poliklinikk i sin kommune,får Trygdekontoret da beskjed fra de om at man går dit?Får de også opplysninger om hvorfor jeg får behandling der,eller blir det mellom meg og psykologisk poliklinikk?Dette handler ikke om attføring eller uføretrygd,jeg har fulll jobb,men går dit jevnlig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14924-trygdekontor-og-opplysninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Hvis ikke du har noen ytelse fra TK, så får de ikke vite hvorfor du går der.

Det sendes regning maskinelt til trygdekontoret for at lege skal få dekket sitt krav på honorar fra folketrygden, sånn sett kan TK sin saksbehandler som driver med legeoppgjør få vite at du går der. På regningene står diagnose, og hvilke takster legen har lagt til grunn. Normalt sjekker vel ikke TK hver enkelt transaksjon med mindre de tar en grundigere kontroll av legen for å avdekke feil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...