Gjest Sommer/Høst ønske! Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Lurer bare på om noen kan svare meg på et spørsmål? Har hatt spottblødninger i en tid nå,og fikk målt progesteron verdien min,og det viste seg at jeg hadde noe som kaltes corpus luteum svikt. Vet dere om dette er noe som vil stabilisere seg etter hvert,eller om det er noe jeg må ha behandling for? Skal gjennomføre et fryseforsøk(IVF)og legene mente at det ikke hadde noe å si i forhold til dette,men nå tenker jeg på om hva om jeg ikke skulle ha dette forsøket? Hva det vil ha å si for en naturlig graviditet? Er det slik at man gjør noe med progesteronet når man først oppnår en graviditet? Håper kanskje at noen kan svare meg på dette,da det virker som om at det finnes et svar på det allar meste hær inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/149288-progesteron-svikt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.