Gå til innhold

FU: Hva gjøre dere når dere ensom?


Gjest ensom2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

firebird1365380441

Nyter det så lenge det varer.

Prøver å få kloa i en pc sånn at jeg kan virre rundt på DOL, eller gjør andre ting, f.eks skriver dagbok, skriver brev, går en tur, maler, tegner, skriver dikt....

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ..synes jeg

Jeg elsker å være alene..men å være ensom ikke noen hyggelig situasjon.

Hobbbyer er jo fint å ha. Drømme seg bort i en bok..se en film. Pleier å hjelpe litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dere er for gamle

Du har fått en nå :)

passer ikke disse svarene bedre inn på meldinger eller har dere fått en pils for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer ikke disse svarene bedre inn på meldinger eller har dere fått en pils for mye?

Nei, vi er like gamle vi så for gamle er vi ikke. Og noen pils har jeg ikke fått meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dere er for gamle

Nei, vi er like gamle vi så for gamle er vi ikke. Og noen pils har jeg ikke fått meg.

Kanskje ikke pils, men helt edru er du iallefall ikke.

Da hadde du nok valgt et annet forum. Kjenner deg fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke pils, men helt edru er du iallefall ikke.

Da hadde du nok valgt et annet forum. Kjenner deg fra før.

Da vet du at jeg aldri drikker når jeg er alene. Noe så kjedelig som å ruse seg alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dere er for gamle

Da vet du at jeg aldri drikker når jeg er alene. Noe så kjedelig som å ruse seg alene.

har ingen garanti for at du er alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ingen garanti for at du er alene ;)

Tror du jeg gidder å sitte på Dol hvis det er noen andre her? Da hadde jeg hatt annet å gjøre.

Dessuten er det uhøflig å sitte på dataen når man har besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saigon

Før likte jeg å være alene. Trivdes best i mitt eget selskap. Men så traff jeg en som ble en veldig god venn. Vi tilbringer veldig mye tid sammen med og dermed så liker jeg ikke lengere å være alene. Jeg blir ensom og kjeder meg og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nicksie

Når jeg føler meg ensom, da tar jeg en tlf. til venner og slår av en prat eller stikker ut en tur på kafe, koser med katten, finner på noe med kjæresten, mailer noen, skriver eller maler litt osv.

Da jeg følte meg nedstemt (deppa), før jeg beg. på cipralx, var det annerledes, da ønsket jeg gjerne å være alene eller skrive, sjekke innom her og lese e.l. i stedet for å gjøre de tingene jeg nå gjør som jeg vet er egenpleiende og godt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solist

Det som kreves for å tenke på noe annet: Går en tur, ser en film, leser, hører på musikk, drar på byen, jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...