Gå til innhold

FU: Hva gjøre dere når dere ensom?


Gjest ensom2

Anbefalte innlegg

Gjest ensom2

og du? Hva gjør du i slike situasjoner? Fint m litt ekstra ideer :_)

Det kommer ann på hvor langt nede jeg er. Noen ganger klarer jeg ikke noe. Noen ganger blir det destruktivt, dessverre.

Andre ganger prøver jeg gjøre noe konstruktivt, noe jeg liker å gjøre. Internett, lese, se film, prøve skrive litt blant annet. Men jeg sliter enormt med tiltak og derfor blir jeg ofte bare passiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Det kommer ann på hvor langt nede jeg er. Noen ganger klarer jeg ikke noe. Noen ganger blir det destruktivt, dessverre.

Andre ganger prøver jeg gjøre noe konstruktivt, noe jeg liker å gjøre. Internett, lese, se film, prøve skrive litt blant annet. Men jeg sliter enormt med tiltak og derfor blir jeg ofte bare passiv.

Koser meg når jeg en gang iblant får være alene. Leser bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syklig sjalu av og til

når jeg blir ensom vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, begunner å gråte og tenker at jeg kjeder meg sånn.Orke ikke dette mer. Men det hjelper med en svømmetur i svømmehallen.Eller spise hasj-kake hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...