Gå til innhold

Streit eller Skeiv?

Anbefalte innlegg

serendipity
Skrevet

Noen som så på? Egentlig en svært tåplig greie, men jeg er den første til å innrømme at jeg syntes det var artig underholdning. Og så blir det "spennende" å se om min "Gaydar" er særlig utviklet..

Fortsetter under...

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

:) jeg syntes sånne serier er underholdende, men "gaydaren" hennes kan jo ikke være så utviklet da hun sendte hjem to streite, og lot det som var litt mindre streite bli igjen!

Skal bli kult å følge med.

Men var der halvt om halvt eller bare en å annen?

serendipity
Skrevet

:) jeg syntes sånne serier er underholdende, men "gaydaren" hennes kan jo ikke være så utviklet da hun sendte hjem to streite, og lot det som var litt mindre streite bli igjen!

Skal bli kult å følge med.

Men var der halvt om halvt eller bare en å annen?

Jeg tror ikke de sa noe om hvor mange det var. Men jeg har (tror jeg) iallefall pekt ut 4 som definitivt er "skeive"...

Skrevet

Jeg tror ikke de sa noe om hvor mange det var. Men jeg har (tror jeg) iallefall pekt ut 4 som definitivt er "skeive"...

Det har jeg å;)

serendipity
Skrevet

Det har jeg å;)

Hvem? :-) *svært nysgjerrig*

Gjest Pricilla
Skrevet

Amerikanerne lager jammen mye tull, men litt underholdene var det jo allikevel! ; ) Jeg tror han lyse som trodde han måtte hjem er skeiv i hvert fall... Hadde ikke vært den dama der.. tenk om hun blir skikkelig forelska da, så er fyren homo! Jaja... Men kommer nok til å se på det fremover, hvis jeg er hjemme..

Hvem tror dere er skeive?

Annonse

serendipity
Skrevet

Amerikanerne lager jammen mye tull, men litt underholdene var det jo allikevel! ; ) Jeg tror han lyse som trodde han måtte hjem er skeiv i hvert fall... Hadde ikke vært den dama der.. tenk om hun blir skikkelig forelska da, så er fyren homo! Jaja... Men kommer nok til å se på det fremover, hvis jeg er hjemme..

HAN "lille" lyse med bleket hår er garantert IKKE skeiv, han mangler alt (i mine øyne) Jeg husker ikke alle navnene, men kjekkasen og latino Eddi er garantert skeiv, og så husker jeg ikke navnene på de andre.

serendipity
Skrevet

Jo, han som hadde svart svært kost hår og mørke smale øyne, Scharif (eller noe sånt) han er garantert homo.

Skrevet

HAN "lille" lyse med bleket hår er garantert IKKE skeiv, han mangler alt (i mine øyne) Jeg husker ikke alle navnene, men kjekkasen og latino Eddi er garantert skeiv, og så husker jeg ikke navnene på de andre.

http://www.tvnorge.no/nyheter/tvnyheter/1057632

Skrevet

Min gaydar er omtrent ikke-eksisterende så jeg har ikke peiling. Høyst en liten mistanke på et par av dem.

Skrevet

Ikke Ryan, men de andre tror jeg at jeg er enig i.

Hvorfor ikke Ryan? Tenkte frem og tilbake da jeg så programmet, men det var bare det at han reagerte FØR programlederen sa at der var noen som var homo og noen som var straight... Og de som var homo, visste jo om det:)

Men så er ikke Gaydaren min noe å stole på da! Da jeg har verdens mest feminine kompis som ikke er homo, men som jeg trodde var homo:)

Annonse

serendipity
Skrevet

Hvorfor ikke Ryan? Tenkte frem og tilbake da jeg så programmet, men det var bare det at han reagerte FØR programlederen sa at der var noen som var homo og noen som var straight... Og de som var homo, visste jo om det:)

Men så er ikke Gaydaren min noe å stole på da! Da jeg har verdens mest feminine kompis som ikke er homo, men som jeg trodde var homo:)

Jeg klarer jo aldri å dy meg i sånne sammenhenger så nå har jeg søkt på nettet og funnet svarene. Og min "Gaydar" er slett ikke dårlig :-) Det var noen jeg ikke trodde, og noen jeg var usikre på.

serendipity
Skrevet

He he.. Klarte ikke å dy meg og søkte på nettet. Min "Gaydar" er nok ikke av de aller værste.

Skrevet

Jeg klarer jo aldri å dy meg i sånne sammenhenger så nå har jeg søkt på nettet og funnet svarene. Og min "Gaydar" er slett ikke dårlig :-) Det var noen jeg ikke trodde, og noen jeg var usikre på.

Jeg har sittet å lett nå, men finner ingenting... og jeg vil VITE:(

*i mangel på noe bedre å gjøre*

Skrevet

Hva var det den heter på engelsk;) *nyskjerrigere enn nyskjerrigest*

serendipity
Skrevet

Jeg har sittet å lett nå, men finner ingenting... og jeg vil VITE:(

*i mangel på noe bedre å gjøre*

Det er KUN 5 som IKKKE er homser. 9 av dem ER homser.

Homser;

Alex, Banks, Bradley, Chad, Chris, Eddi, Lee, Luciano, Sharif (Han var jeg HEeeeeelt overbevist om at var homse)

Hetro:

Bill, Gust, John, Louis og Ryan ( som jeg også var heeelt overbevist om at var hetro)

Skrevet

Det er KUN 5 som IKKKE er homser. 9 av dem ER homser.

Homser;

Alex, Banks, Bradley, Chad, Chris, Eddi, Lee, Luciano, Sharif (Han var jeg HEeeeeelt overbevist om at var homse)

Hetro:

Bill, Gust, John, Louis og Ryan ( som jeg også var heeelt overbevist om at var hetro)

hun kommer til å velge han Luiciano eller hva det var!

serendipity
Skrevet

Hva var det den heter på engelsk;) *nyskjerrigere enn nyskjerrigest*

Playing it straight (tror jeg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...