Gå til innhold

Hudproblemer, noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet jente

Jeg er ei 20 år gammel jente som sliter med hudproblemer i ansiktet. Jeg har prøvd de vanlige clerasil og silicol produktene en får kjøpt på apoteket, samt noen kremer jeg har fått på resept fra legen uten hell.

Syntes dette er fortvilende, og har alltid tenkt "det forsvinner etter tenårene" Men nå har det nesten blitt verre. Jeg forstår det ikke, og håper veldig at noen kan tipse meg om noe her....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150067-hudproblemer-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Hei, jeg kan ikke så mye enda, men jeg ville selv tatt en tarmrens, og sjekket allergi. Det er mange naturterapauter som kan ta slike tester. Jeg har litt innsikt i ansiktdiagnostikk...

lykke til!

Hudproblemer skyldes feil kosthold, vekk med sukker, cola, cola light, hamburgere,

bagetter osv., spis mer grønnsaker - ja ta gjerne

en tarmrens - men det må følges opp med riktig kosthold

Spis økologisk!

Hudproblemer skyldes feil kosthold, vekk med sukker, cola, cola light, hamburgere,

bagetter osv., spis mer grønnsaker - ja ta gjerne

en tarmrens - men det må følges opp med riktig kosthold

Spis økologisk!

Du kan da ikke påstå at det kommer av feil kosthold?

Arv spiller også inn her.

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest Fortvilet jente

Det fins tabletter som du tar daglig, men er du villig til å ta antibiotika over lengre tid?

Vet ikke helt... jo jeg er vel i grunnen det, så lenge det hjelper er jeg villig til det aller meste... Vil du ikke anbefale antibiotika over lengre tid?

Vet ikke helt... jo jeg er vel i grunnen det, så lenge det hjelper er jeg villig til det aller meste... Vil du ikke anbefale antibiotika over lengre tid?

Antibiotika er noe jeg tyr til når det er strengt nødvendig. Det kan jo hende at det føles nødvendig for deg å få bukt med hudproblemene. For noen år siden brukte man iallefall Ery-Max mot nevnte problemer, noen skriver også ut Diane p-piller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...