Gå til innhold

Prøver på nytt


Gjest Agenda

Anbefalte innlegg

Bugge1365380662

Syns det går veldig opp og ned, i et øyeblikk kan jeg være positiv og fokusert og et par timer senere sitter jeg på gulvet og gråter og taster nummeret til kirkens sos på telefonen fordi jeg "tror" jeg holder på å bli gal eller dø. Men hva skulle jeg snakket med dem om..? og jeg er så dårlig til det: ) Må smile når jeg tenker på hvordan det skifter, tankene og påvirkningene sett i et humoristisk perspektiv.

Eval er veldig flink på kosthold og vitaminer. Har så vidt begynt med c-vitamin. Og prøver tran. Det er bevis at det virker mot depresjon tror jeg (omega 3), og at medisin tas bedre opp i kroppen. Ellers er det andre matvarer som også kan virke "berolignede", vet ikke om du har sett henne skrive om det før, for eksempel fisk framfor kjøtt, og salat framfor sukker. Det kan motvirke stress. Har en teori om at (mørk) sjokolade også virker mot det meste; )

mvh

Sniker meg inn i tråden.Noe av det første min psyk.ba meg begynne med var magnesium.Det er viktig når man er deprimert.Du har kanskje lest det før,for jeg gjentar dette av og til.Synes det nemlig er litt interessant at noe av det første han gjorde var å sette meg på en coctail av fettsyrer,mineraler og vitaminer.Uten at det er tatt blodprøver av meg som spesifikt viser mangel.Så det finnes leger som er opptatt av dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anouschka78

Når jeg har dette med "tomt hode" er det som jeg er i min egen verden, som om det er en usynlig vegg mellom meg og resten av verden.En slags uvirkelighetsfølelse, men ikke skremmende.Jeg bare registrerer følelsen.

Nå skal jeg slutte i gruppen og begynne hos psykiater. Der skal jeg prøve kognitiv terapi.Er spent på hvordan det går.Håper du har det bra.

Klem

Mariex

Har du tenkt på å utredes for RBD? Les artikkelen i psykiskhelse. Søsteren min fikk diagnosen nå. Svinger meget raskt og har mange like symptomer. Håper du får det bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...