Gå til innhold

Nok en skuffelse i dag............

Anbefalte innlegg

Gjest nicknicky

Skulle ha utskrapning i dag, men da jeg kom på sykhuset ville de ikke gjøre det likevel fordi det jeg trodde bare var en vanlig influensa var lungebetennels og senkningen min var 245.

Så jeg må gå med 2 døde foster i magen til neste torsdag om 7 dager. Men men ingenting å gjøre med det.

Hadde liksom vært greit å få det unnagjort.

Men nå skal jeg slutte å syte, skal ta meg selv i nakken nå :)

Lykke til alle dere andre der ute som prøver.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150381-nok-en-skuffelse-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må si meg enig i at nå synes jeg du har gått igjennom nok. Dette var skikkelig dumt og er det noen som har lov til å syte så er det du.

Kan ikke annet enn å gi deg støtte i denne perioden og satse på at det blir litt bedre når du får alt dette på avstand.

Klem fra

Annonse

Gjest Juli32

Synes du har all mulig grunn til å syte og være skuffa, jeg... Det var leit at de ikke kunne gjennomføre inngrepet som planlagt. Kanskje kroppen oppdager MA'en i løpet av uka som kommer, og ordner opp selv? Uansett er ikke inngrepet noe å grue seg for, det er fort gjort. Jeg opplevde å bli svært godt tatt vare på av sykepleiere/leger, som viste stor forståelse for hvor vanskelig dette var.

Håper det ordner seg, lykke til.

Huff.. Synes ubeskrivelig synd i deg! Kan garantert ikke være lett å takle, så da har du lov å syte og klage så mye du vil!!

Åååå så kjedelig,alt vi skal igjennom for å få barn!!

Jeg føler med deg.Dette er ikke

noe hyggelig,men du greier det.

Stå på,neste gang er det din tur.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...