Gå til innhold

fremtidsvisjoner


Gjest får han ikke til tannlege

Anbefalte innlegg

Gjest får han ikke til tannlege

Jeg har en mann som jeg har vært sammen med i syv år. I løpet av disse årene har han ikke vært hos tannlegen en gang!

Han pusser sjelden tennene og påstår at han ikke har hull. To plomber har også ramlet ut av tennene hans, og han har visdomstenner som vokser litt ffeil.

Har du noen visjoner om hvordan tannhelsen hans er etter så lang tid? Tror du noe på at han ikke har hull,gå det an? Hva vil skje når han går uten plomber for lenge?

Jeg får han ikke til tannlegen. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Hei.

Tannhygiene har også noe med personlig hygiene å gjøre.

Tenner som ikke stelles blir det selvfølgelig fortere og flere hull i enn tenner som ikke stelles.

Hvordan kan han vite at han ikke har hull i tenner når han ikke har vært hos tannlege på så mange år?

Når fyllinger faller ut bør man jo erstatte dem omgående. Ofte faller de ut fordi det er blitt hull under dem.

Selv om det ikke hører til under dette forum, vil jeg få skrive følgende:

Munnen er et sensibelt og utrykksfullt organ. Det er ikke bare til å tygge med, men til å smile med, kysse med, kjæle med og det er i høyeste grad et seksuelt organ.

Derfor bør man vise sin partner at man har en munn som har en god hygiene og som ikke får partneren til å lure på hvordan det står til med hygienen i forholdet.'

Ta ham for deg og snakk med ham !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...