Dorthe Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Jeg leser et amerikansk forum og de sier at det er 80 000 besøkende i døgnet. Likevel er det mange flere innlegg på dol. Har lyst å skryte litt av hvor mange innlegg det er her. 0 Siter
soleil Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Webbis har kanskje en viss oversikt? Hender det er bra trafikk her, ja. Mener det er mye stusseligere på de skandinaviske søstersidene til dol. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Webbis har kanskje en viss oversikt? Hender det er bra trafikk her, ja. Mener det er mye stusseligere på de skandinaviske søstersidene til dol. De er lagt ned forlengst. Den svenske ble lagt ned i våres tror jeg men den danske har vært borte lenge. Man kan lese den danske men det har ikke vært et innlegg der på flere år. 0 Siter
dolianer Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 De er lagt ned forlengst. Den svenske ble lagt ned i våres tror jeg men den danske har vært borte lenge. Man kan lese den danske men det har ikke vært et innlegg der på flere år. Joda, det går fortsatt an å skrive innlegg på den danske dol'en. Jeg skrev et innlegg der for bare et par uker siden. Den svenske dol vet jeg ikke noe om 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Joda, det går fortsatt an å skrive innlegg på den danske dol'en. Jeg skrev et innlegg der for bare et par uker siden. Den svenske dol vet jeg ikke noe om Har den livna til igjen? Samme adresse som før? 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Joda, det går fortsatt an å skrive innlegg på den danske dol'en. Jeg skrev et innlegg der for bare et par uker siden. Den svenske dol vet jeg ikke noe om Hehe -. jeg fant et av mine gamle innlegg. Men livlig var det ikke der inne nå. 0 Siter
shandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Hehe -. jeg fant et av mine gamle innlegg. Men livlig var det ikke der inne nå. Det fikk meg til å tenke på danske Pi@, hun som var her før. Hvor har det blitt av henne tro. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Skrevet 22. juni 2004 Det fikk meg til å tenke på danske Pi@, hun som var her før. Hvor har det blitt av henne tro. Kan ikke se at Pi@ har vært på danske dol siden 3/4 01. Og fant hjemmesiden hennes. Jaja, hun ble vel kvitt avhengigheten. 0 Siter
Gjest tiupp Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Kan ikke se at Pi@ har vært på danske dol siden 3/4 01. Og fant hjemmesiden hennes. Jaja, hun ble vel kvitt avhengigheten. Hva er adressen til danske dol? Vært spennende og sett innom. 0 Siter
shandy Skrevet 22. juni 2004 Skrevet 22. juni 2004 Kan ikke se at Pi@ har vært på danske dol siden 3/4 01. Og fant hjemmesiden hennes. Jaja, hun ble vel kvitt avhengigheten. Ja, det var noe mer også, men jeg husker ikke med sikkerhet. Uansett så kan jeg ikke skrive noe om det - ville vært usmakelig. Hun likte seg nå best på norske dol - etter hva jeg forsto. Men, men.... Skal jeg legge meg da tro. Gruer meg så inni hampen for noe i morgen. Æsj a meg. 0 Siter
laban Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Hva er adressen til danske dol? Vært spennende og sett innom. http://www.doktoronline.dk/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.