Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leser et amerikansk forum og de sier at det er 80 000 besøkende i døgnet.

Likevel er det mange flere innlegg på dol. Har lyst å skryte litt av hvor mange innlegg det er her.

Fortsetter under...

Skrevet

Webbis har kanskje en viss oversikt?

Hender det er bra trafikk her, ja. Mener det er mye stusseligere på de skandinaviske søstersidene til dol.

Skrevet

Webbis har kanskje en viss oversikt?

Hender det er bra trafikk her, ja. Mener det er mye stusseligere på de skandinaviske søstersidene til dol.

De er lagt ned forlengst. Den svenske ble lagt ned i våres tror jeg men den danske har vært borte lenge. Man kan lese den danske men det har ikke vært et innlegg der på flere år.

Skrevet

De er lagt ned forlengst. Den svenske ble lagt ned i våres tror jeg men den danske har vært borte lenge. Man kan lese den danske men det har ikke vært et innlegg der på flere år.

Joda, det går fortsatt an å skrive innlegg på den danske dol'en. Jeg skrev et innlegg der for bare et par uker siden.

Den svenske dol vet jeg ikke noe om

Skrevet

Joda, det går fortsatt an å skrive innlegg på den danske dol'en. Jeg skrev et innlegg der for bare et par uker siden.

Har den livna til igjen? Samme adresse som før?

Skrevet

Hehe -. jeg fant et av mine gamle innlegg. Men livlig var det ikke der inne nå.

Annonse

Skrevet

Hehe -. jeg fant et av mine gamle innlegg. Men livlig var det ikke der inne nå.

Det fikk meg til å tenke på danske Pi@, hun som var her før. Hvor har det blitt av henne tro.

Skrevet

Det fikk meg til å tenke på danske Pi@, hun som var her før. Hvor har det blitt av henne tro.

Kan ikke se at Pi@ har vært på danske dol siden 3/4 01. Og fant hjemmesiden hennes.

Jaja, hun ble vel kvitt avhengigheten.

Gjest tiupp
Skrevet

Kan ikke se at Pi@ har vært på danske dol siden 3/4 01. Og fant hjemmesiden hennes.

Hva er adressen til danske dol?

Vært spennende og sett innom.

Skrevet

Ja, det var noe mer også, men jeg husker ikke med sikkerhet. Uansett så kan jeg ikke skrive noe om det - ville vært usmakelig.

Hun likte seg nå best på norske dol - etter hva jeg forsto. Men, men....

Skal jeg legge meg da tro. Gruer meg så inni hampen for noe i morgen. Æsj a meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...