Gå til innhold

ÅÅÅÅÅ


Gjest JMR1980

Anbefalte innlegg

Gjest JMR1980

Kompisen min ble sammen med en jente idag etter å ha vært singel i 3 måneder. han jadde da vært i et forhols om varte i 5 år. Jeg har ingenting. Han ville at jeg skulle besøke han slik at han kunne presentere meg for sin nye dame men jeg vil ikke. Jeg vill ikke se han mer. Jeg vil ikke vite av han! Jeg vil ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør jo ikke la det gå utover vennskapet at han har bedre drag på damene enn deg.

Spør heller om jenta hans kan ta med seg noen venninner på besøk, som du kan bli kjent med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JMR1980

Du bør jo ikke la det gå utover vennskapet at han har bedre drag på damene enn deg.

Spør heller om jenta hans kan ta med seg noen venninner på besøk, som du kan bli kjent med!

Vet at det høres veldig barnslig og dumt ut men jeg føler meg ikke bra nå. Er så skammelig da jeg er en gutt på 24 men nå er je så misunnelig at det ikke er mulig. Å be henne ta ta med seg noen? Hadde du kjent meg så hadde du nok ikke tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Prøv å tenk _litt_ mer positivt..

En dag er det nok din tur!

Det er viktig å prøve å ta vare på vennskap selv om de har medgang, og man selv kan føle seg litt misunnelig og mislykket. Du har sikkert noe som kompisen din ikke har. Vi er alle unike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JMR1980

Prøv å tenk _litt_ mer positivt..

En dag er det nok din tur!

Det er viktig å prøve å ta vare på vennskap selv om de har medgang, og man selv kan føle seg litt misunnelig og mislykket. Du har sikkert noe som kompisen din ikke har. Vi er alle unike!

Tja, jeg vet bare at jeg ikke liker dette lenger. han går og knuller på alt som kryper og går og får likevel dame. Jeg som er snill og rolig får ikke en dritt. Urettferdig er det.

Jeg hater det selvgode trynet hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Du sier du er 24 år og kameraten din er han like gammel? Om han i såfall har vært sammen med den samme personen i 5 år så var han bare 19 da de ble sammen. Det er veldig ungt og jeg tror ikke han har vært sammen med så mange damer som han sier. Over halvparten av av de opplevelsene gutter skryter av er oppdiktet. Dessuten er det å ha mange forskjellige jenter ikke noe å trakte etter.

Jeg skjønner du er utålmodig men jeg er sikker på at du treffer en flott jente om ikke så lenge.

Den kameraten din bør du iallefall kutte ut en periode så du ikke sier noe du angerer på i ettertid. Min bror traff ikke sin samboer før han var over 30 og de har det veldig godt sammen idag.

Hold ut, lykken står den kjekke bi vet du.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JMR1980

Du sier du er 24 år og kameraten din er han like gammel? Om han i såfall har vært sammen med den samme personen i 5 år så var han bare 19 da de ble sammen. Det er veldig ungt og jeg tror ikke han har vært sammen med så mange damer som han sier. Over halvparten av av de opplevelsene gutter skryter av er oppdiktet. Dessuten er det å ha mange forskjellige jenter ikke noe å trakte etter.

Jeg skjønner du er utålmodig men jeg er sikker på at du treffer en flott jente om ikke så lenge.

Den kameraten din bør du iallefall kutte ut en periode så du ikke sier noe du angerer på i ettertid. Min bror traff ikke sin samboer før han var over 30 og de har det veldig godt sammen idag.

Hold ut, lykken står den kjekke bi vet du.

Mvh

Ja men så er jo scnariet forskjellig i forhold til mange. Jeg kjenner ingen jenter jeg. Jeg kjenner ingen jeg kan bare være venn med.

Jeg er rett og slett sjenert som bare det jeg.

Jeg vet også at han (kompisen min) vet at jeg sliter og prøver å få et psykologisk overtak. Jeg hater dette. Da begge var single så var det greit men han snakket om damer hele tiden. Det er så idiotisk. Jeg er ikke redd for å miste han som venn hvis den tanken skulle streife deg. Jeg er bare så langt nede og det har jeg vært lenge. Utenfor viser jeg meg som en blid og snill person men inni meg koker det av sinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Tja, jeg vet bare at jeg ikke liker dette lenger. han går og knuller på alt som kryper og går og får likevel dame. Jeg som er snill og rolig får ikke en dritt. Urettferdig er det.

Jeg hater det selvgode trynet hans.

Du velger selvfølgelig selv dine venner..

Jeg er sikker på at du, rolig og snill også får "napp" en dag.! Mange jenter liker da rolige og snille gutter!! Det er topp det.

Ha tro på deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popeye_25

Du velger selvfølgelig selv dine venner..

Jeg er sikker på at du, rolig og snill også får "napp" en dag.! Mange jenter liker da rolige og snille gutter!! Det er topp det.

Ha tro på deg selv.

Rolige, snille gutter blir gode som venner ja. Skal de ha en type så skal han være tøff og slem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little Madam

Rolige, snille gutter blir gode som venner ja. Skal de ha en type så skal han være tøff og slem!

Du om det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Ja men så er jo scnariet forskjellig i forhold til mange. Jeg kjenner ingen jenter jeg. Jeg kjenner ingen jeg kan bare være venn med.

Jeg er rett og slett sjenert som bare det jeg.

Jeg vet også at han (kompisen min) vet at jeg sliter og prøver å få et psykologisk overtak. Jeg hater dette. Da begge var single så var det greit men han snakket om damer hele tiden. Det er så idiotisk. Jeg er ikke redd for å miste han som venn hvis den tanken skulle streife deg. Jeg er bare så langt nede og det har jeg vært lenge. Utenfor viser jeg meg som en blid og snill person men inni meg koker det av sinne.

Du må prøve å gjøre noe konstruktivt med sinnet ditt. Sånn at det ikke spiser deg opp innenfra.

Kan du begynne å trene på ett treningsstudio, en ballklubb eller noe i nærheten slik at du kan treffe andre mennesker. Du trenger tydeligvis ett nytt miljø å ferdes i. Kanskje du har venner en plass du ikke har sett etter. Kanskje du har latt denne vennen din ta opp for mye av din tid slik at du ikke sett at det er andre personer som kan tenkes å bli kjent med deg. Iallefall er det viktig å være ærlig med seg selv, være seg selv og ikke bry seg om at noen skryter av alle jentene de har vært sammen med. Noe som helt sikkert er noe stort tøv og absolutt ikke noe å være stolt av i den alderen dere er. 16-18 åringer, ok, men ikke når en er midt i 20 årene.

Stå på, du finner nok snart ett svar. Selv om det er en ensom vei å vandre, Jjg kjenner den veien, så kommer du nok i mål til slutt.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JMR1980

Du må prøve å gjøre noe konstruktivt med sinnet ditt. Sånn at det ikke spiser deg opp innenfra.

Kan du begynne å trene på ett treningsstudio, en ballklubb eller noe i nærheten slik at du kan treffe andre mennesker. Du trenger tydeligvis ett nytt miljø å ferdes i. Kanskje du har venner en plass du ikke har sett etter. Kanskje du har latt denne vennen din ta opp for mye av din tid slik at du ikke sett at det er andre personer som kan tenkes å bli kjent med deg. Iallefall er det viktig å være ærlig med seg selv, være seg selv og ikke bry seg om at noen skryter av alle jentene de har vært sammen med. Noe som helt sikkert er noe stort tøv og absolutt ikke noe å være stolt av i den alderen dere er. 16-18 åringer, ok, men ikke når en er midt i 20 årene.

Stå på, du finner nok snart ett svar. Selv om det er en ensom vei å vandre, Jjg kjenner den veien, så kommer du nok i mål til slutt.

Mvh

Jeg skal sei deg dette:

- jeg trener på sats

- jeg spiller fotball på lag

men jeg trives ikke med meg selv. utenfor hjemmet tar jeg på meg mange masker og folk tror at jeg har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolige, snille gutter blir gode som venner ja. Skal de ha en type så skal han være tøff og slem!

Så feil går det altså an å ta.

Er kompisen din slem da?

Er du sikker på at du har godt av å være sammen med han?

Han har ørten dater sier du,men hvorfor tar det alltid slutt? Kan det være fordi jentene raskt mister interessen,hvis han er av det overfladiske slaget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må prøve å gjøre noe konstruktivt med sinnet ditt. Sånn at det ikke spiser deg opp innenfra.

Kan du begynne å trene på ett treningsstudio, en ballklubb eller noe i nærheten slik at du kan treffe andre mennesker. Du trenger tydeligvis ett nytt miljø å ferdes i. Kanskje du har venner en plass du ikke har sett etter. Kanskje du har latt denne vennen din ta opp for mye av din tid slik at du ikke sett at det er andre personer som kan tenkes å bli kjent med deg. Iallefall er det viktig å være ærlig med seg selv, være seg selv og ikke bry seg om at noen skryter av alle jentene de har vært sammen med. Noe som helt sikkert er noe stort tøv og absolutt ikke noe å være stolt av i den alderen dere er. 16-18 åringer, ok, men ikke når en er midt i 20 årene.

Stå på, du finner nok snart ett svar. Selv om det er en ensom vei å vandre, Jjg kjenner den veien, så kommer du nok i mål til slutt.

Mvh

Gode råd fra Kizza her!

Gjør noe på egenhånd, begynn å trene eller få en annen fritidsinteresse. Men trening gir energi og selvtillit. Særlig karate gjør underverker for kropp og sjel.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menst jeg venter på sommeren

Vet at det høres veldig barnslig og dumt ut men jeg føler meg ikke bra nå. Er så skammelig da jeg er en gutt på 24 men nå er je så misunnelig at det ikke er mulig. Å be henne ta ta med seg noen? Hadde du kjent meg så hadde du nok ikke tenke på det.

Ok, nå kjenner ikke vi deg, men hva mener du er galt med deg da?

Personligheten, kroppen, ansiktet, hva?

Om du tror ingen liker deg, så er det ikke sikkert at det er det som er tilfellet...

Si hva som du tror er galt med deg, slik vi kan forstå hvorfor.

Du kan desverre ikke være så sur og misunnelig på kompisen din bare fordi han har fått ny dame, fordi det er sånn det er... Og det kan det nok bli for deg og, du må bare legge om synet på deg selv og hvordan du tror andre mennesker ser deg... skal se det er ikke så ille som du tror...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popeye_25

Så feil går det altså an å ta.

Er kompisen din slem da?

Er du sikker på at du har godt av å være sammen med han?

Han har ørten dater sier du,men hvorfor tar det alltid slutt? Kan det være fordi jentene raskt mister interessen,hvis han er av det overfladiske slaget?

Jeg vet ikke. Siste jenta han datet var en jente som til slutt falt paldask for han. Det rare var at etter en del samtaler på internett besøkte hu han og de hadde sex. Etter det var hun likosm ikke noe for han og han lette videre på internett.

Jeg tror at han har dårlig innflytelse på meg fordi han skal hele tidne være best og skal ikke tape i noe. Og dette med jenter er et felt han leder 1000-0 i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg skal sei deg dette:

- jeg trener på sats

- jeg spiller fotball på lag

men jeg trives ikke med meg selv. utenfor hjemmet tar jeg på meg mange masker og folk tror at jeg har det bra.

Kanskje det er dette som sliter deg ut. At du forestiller deg. Har du absolutt ingen du kan snakke ordentlig med? Ingen på treningen du kan ta kontakt med? Kanskje du kan se litt andre veier for å finne svar. Kanskje du er låst fast i ett mønster du bør prøve å bryte. Har du jobb eller går du på skole? Kan du kontakte noen der som du kan gå ut sammen med eller noe slik?

Om du ikke ser noen utvei kan du alltids ta kontakt med legen din og evt. få en henvisning til en samtale med en psykolog eller liknende. Men der er det jo veldig lang ventetid.

Det er ikke lett å foreslå noen løsning for deg siden jeg kjenner deg eller vennene dine så dårlig.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Popeye_25

Ok, nå kjenner ikke vi deg, men hva mener du er galt med deg da?

Personligheten, kroppen, ansiktet, hva?

Om du tror ingen liker deg, så er det ikke sikkert at det er det som er tilfellet...

Si hva som du tror er galt med deg, slik vi kan forstå hvorfor.

Du kan desverre ikke være så sur og misunnelig på kompisen din bare fordi han har fått ny dame, fordi det er sånn det er... Og det kan det nok bli for deg og, du må bare legge om synet på deg selv og hvordan du tror andre mennesker ser deg... skal se det er ikke så ille som du tror...

Javel.

Kroppsmessig er jeg 1.62, er grei ellers med kroppen.

Personligheten suger. Er kjedelig, har ikke noe å snakke om, dårlig selvtillit og selvbilde. Har ikke noe å tilby andre. Har ingen sunn fornuft og føler meg så dum. Hater alle som har suksess og hater meg selv for en tilbakegangen jeg alri kommer videre fra.

Utseende er heller ikke det beste. Skallet og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Ja men så er jo scnariet forskjellig i forhold til mange. Jeg kjenner ingen jenter jeg. Jeg kjenner ingen jeg kan bare være venn med.

Jeg er rett og slett sjenert som bare det jeg.

Jeg vet også at han (kompisen min) vet at jeg sliter og prøver å få et psykologisk overtak. Jeg hater dette. Da begge var single så var det greit men han snakket om damer hele tiden. Det er så idiotisk. Jeg er ikke redd for å miste han som venn hvis den tanken skulle streife deg. Jeg er bare så langt nede og det har jeg vært lenge. Utenfor viser jeg meg som en blid og snill person men inni meg koker det av sinne.

Du sier at inni deg koker det. Det virker som det er mere som sliter på deg enn bare dette med damer. Er det tilfelle? Hvis det er det bør du (hvis du kan) få snakket ut med noen om dette. Om ikke en kompis eller familie, hva med en psykolog?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JMR1980

Ok, nå kjenner ikke vi deg, men hva mener du er galt med deg da?

Personligheten, kroppen, ansiktet, hva?

Om du tror ingen liker deg, så er det ikke sikkert at det er det som er tilfellet...

Si hva som du tror er galt med deg, slik vi kan forstå hvorfor.

Du kan desverre ikke være så sur og misunnelig på kompisen din bare fordi han har fått ny dame, fordi det er sånn det er... Og det kan det nok bli for deg og, du må bare legge om synet på deg selv og hvordan du tror andre mennesker ser deg... skal se det er ikke så ille som du tror...

Javel. Kroppsmessig er jeg 1.62, er grei ellers med kroppen.

Personligheten suger. Er kjedelig, har ikke noe å snakke om, dårlig selvtillit og selvbilde. Har ikke noe å tilby andre. Har ingen sunn fornuft og føler meg så dum. Hater alle som har suksess og hater meg selv for en tilbakegangen jeg alri kommer videre fra. Utseende er heller ikke det beste. Skallet og dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...