amber sun Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Nå har jeg støvsugd og moppet, og i ettermiddag har jeg beiset terrassegulvet. Nå sitter jeg med føttene i plastposer, fulle av spesialkrem, for å få dem så fine at jeg kan ta på åpne sandaler imorgen kveld. Ikveld blir det litt digg til krimmen, og så... ...er det bare å vente på imorgen kveld. Barnefri helt til søndag, noe som betyr at vi kan feire så mye vi vil. 11års bryllupsdag er ikke verst det , og jeg er sååå klar for helg og utepils, deilig middag og vin utover den myke sommerkvelden (håper ihvertfall det blir en mer sommerlig kveld imorgen enn det har vært i det siste...) God helg, folkens! (neida, jeg logger ikke av ennå) 0 Siter
Rubia Skrevet 2. juli 2004 Skrevet 2. juli 2004 Selv skal vi kose oss litt ekstra i kveld, med mat og godiser for barna skal av gårde på to uker sommerferie hos pappan sin i morra. I morgen kveld skal vi på invielsesparty...første gang jeg møter de fleste av folkene der, venner og bekjente av typen. Det blir spennende. Søndag blir "slapp av dag"...bygge opp krefter til to uker med full jobb - vikarierer i sommer. Ha en strålende helg, og kos deg / dere. 0 Siter
Lucretia Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Sukk, jeg får ikke helg før etter kl 17 i dag. Men da er det rett ut på byn, ja! 0 Siter
Gyda Skrevet 3. juli 2004 Skrevet 3. juli 2004 Gratulerer med dagen! Nei. 11 år er ikke lite, du skal være stolt av de! Kos dere alt dere kan, og ta fineværet med dere hele veien! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.