Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg støvsugd og moppet, og i ettermiddag har jeg beiset terrassegulvet.

Nå sitter jeg med føttene i plastposer, fulle av spesialkrem, for å få dem så fine at jeg kan ta på åpne sandaler imorgen kveld.

Ikveld blir det litt digg til krimmen, og så...

...er det bare å vente på imorgen kveld. Barnefri helt til søndag, noe som betyr at vi kan feire så mye vi vil.

11års bryllupsdag er ikke verst det :), og jeg er sååå klar for helg og utepils, deilig middag og vin utover den myke sommerkvelden (håper ihvertfall det blir en mer sommerlig kveld imorgen enn det har vært i det siste...)

:)

God helg, folkens!

(neida, jeg logger ikke av ennå)

;)

Fortsetter under...

Skrevet

Selv skal vi kose oss litt ekstra i kveld, med mat og godiser for barna skal av gårde på to uker sommerferie hos pappan sin i morra.

I morgen kveld skal vi på invielsesparty...første gang jeg møter de fleste av folkene der, venner og bekjente av typen. Det blir spennende.

Søndag blir "slapp av dag"...bygge opp krefter til to uker med full jobb - vikarierer i sommer.

Ha en strålende helg, og kos deg / dere.

:)

Skrevet

Sukk, jeg får ikke helg før etter kl 17 i dag. Men da er det rett ut på byn, ja! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Nei. 11 år er ikke lite, du skal være stolt av de!

Kos dere alt dere kan, og ta fineværet med dere hele veien!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...