AnonymBruker Skrevet 37 minutter siden Skrevet 37 minutter siden Jeg ville bare si at jeg digger deg 😁 Anonymkode: 0550e...7ec 0 Siter
Musikk Skrevet 29 minutter siden Skrevet 29 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg ville bare si at jeg digger deg 😁 Anonymkode: 0550e...7ec Hvem er dette? Smir? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28 minutter siden Skrevet 28 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Hvem er dette? Smir? En bruker som var her inne for mange år siden, noen vil ha det til at han og Psykedeliker er samme person, men jeg vet ikke. 0 Siter
Musikk Skrevet 26 minutter siden Skrevet 26 minutter siden Lillemus skrev (Akkurat nå): En bruker som var her inne for mange år siden, noen vil ha det til at han og Psykedeliker er samme person, men jeg vet ikke. Det kan hende😉jeg har byttet nick noen ganger🤭dere finner altid ut dette er meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Musikk skrev (Akkurat nå): Det kan hende😉jeg har byttet nick noen ganger🤭dere finner altid ut dette er meg. Du er veldig lett å kjenne igjen. Smir og Psykedeliker er helt forskjellige slik jeg husker Smir, men som sagt vet jeg ikke, det var en annen doler som påsto at de er samme person. 0 Siter
Musikk Skrevet 21 minutter siden Skrevet 21 minutter siden (endret) Lillemus skrev (5 minutter siden): Du er veldig lett å kjenne igjen. Smir og Psykedeliker er helt forskjellige slik jeg husker Smir, men som sagt vet jeg ikke, det var en annen doler som påsto at de er samme person. Ok. Jeg som trodde jeg ble ny her😂flink han som kan mulig skrive som to personer. Endret 18 minutter siden av Musikk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.