Gjest Denne gangen anonym Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Skrev inn her tidligere ang. salg av egne produkter. Ble bl.a. anbefalt å legge ut bilder på en hjemmeside. For å gjøre det trenger jeg vel et digitalt kamera? (Har uansett lekt med tanken på å kjøpe et.) Vet lite om digitale kameraer. Noen tips? Merke? Pris? Oppløsning? Lagringsplass? Andre ting jeg bør være oppmerksom på? Vil forresten ha et som gir skarpe og fine bilder ved forstørrelser opp til A4. Og naturligvis bra resultat direkte på PC-skjermen. 0 Siter
snooker Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Les anbefalinger, tester, etc. på www.akam.no. Det bør gi deg en idé om hva som kan passe. Du trenger forøvrig ikke å ha digitalkamera for å legge bilder ut på web. Du kan scanne vanlige bilder, men det krever en scanner. 0 Siter
Gjest capuchino Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 Kan anbefalle Sony kameraer,(kommer ikke på hvilken type nå i farten), men de er _veldig_ gode, og den til Kanon, ixus 500! Har erfaring når det gjelder begge, og er veldig fornøyd. 0 Siter
tiliti Skrevet 12. juli 2004 Skrevet 12. juli 2004 konica minolta z2 Supert!! Men tåler ikke å falle i gulvet (urk .. ) Husk å kjøp med større minnekort (256mb) 0 Siter
Gjest 62 årgang Skrevet 9. august 2004 Skrevet 9. august 2004 Hei, jeg vil anbefalle Canon Ixus 500, har akkurat kjøpt et selv å gjore mye undersjøkelser før valge ble tatt. Prisene varierer mye men, jeg fikk det for 3990,- ( de andre ca 5000,-) hos Japan Foto og det er gunstig. Dette bør du prøve lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.