Gå til innhold

Stringtruse/BH - Ler meg ihjel!

Anbefalte innlegg

Gjest Frank.1.stein
Skrevet

Sommeren er tiden, da yttertøyet er noe mer begrenset, og man lett registrerer jenter/kvinner...med stringtruse, og BH.

Skjønner ikke dere jenter hvor idiotisk og inkonsekvent dette er? Man setter altså på seg en stringtruse, fordi at man ikke ønsker at trusekanten skal syns utenpå buksa, men lar man blikket vandre oppover, så har de pinadø en BH, der alle mulige stropper og kanter syns.

Hvor er logikken jenter?

Hvorfor er undertøyskanter helt ok på ryggen, men ikke på rompa???

Argumentet med tunge bryster kjøper jeg ikke, for det er ikke de jentene jeg henvender meg til.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

27

• Goliath

8

• favn

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Bente831365380491
Skrevet

Det er ikke pent når man har en BH på seg med stropper som er helt andre steder enn stroppene på toppen! Det er greit hvis man har singlet på seg, og stroppene vises pga at det blir liggende ved siden av hverandre. Har man f.eks. "boksertopp" på seg, bør man ha en bh som går i kryss bak, slik at den ikke synes!!!

Skrevet

Helt enig!Derfor har jeg string-og søte små topper m/innebygget BH (og ingen synlige,slaskete,halvgrå stropper!) ;-)

Gjest ærbødigst
Skrevet

Takk for at du deler denne informasjonen med oss.

Gjest miriam73
Skrevet

Driver du ENDA å lurer på dette? Hvor mange år har du skrevet om dette-2år?

Hva er så stygt med at BH stropper vises? Vel, det er styggere med en slapp pupp som henger og disser, enn en pupp i bh, selv om man ser noen små stropper.

Skrevet

Når skal du forstå at vi ikke bruker stringtruse for at kantene ikke skal synes, men fordi det er behagelig?

Jeg ler meg ihjel av dine store problemer.

Gjest Frank.1.stein
Skrevet

Driver du ENDA å lurer på dette? Hvor mange år har du skrevet om dette-2år?

Hva er så stygt med at BH stropper vises? Vel, det er styggere med en slapp pupp som henger og disser, enn en pupp i bh, selv om man ser noen små stropper.

Jeg syns ikke BH-stropper er stygt, like lite som en anonym trusekant syns.

Det er den inkonsekvensen jeg syns er komisk, stropper/kanter på ryggen er visst greit, stropper/kanter på rompa, er derimot fy-fy.

Gjest Frank.1.stein
Skrevet

Når skal du forstå at vi ikke bruker stringtruse for at kantene ikke skal synes, men fordi det er behagelig?

Jeg ler meg ihjel av dine store problemer.

Du søker vikarierende argumenter, ser jeg.

Kan du forklare hvor det er så behagelig med stringtruse, men ubehagelig uten BH når man har pupper av vanlig størrelse?

Skrevet

Er enig med Åsemor i det at det er behagelig med string truser. Før syntes jeg ikke noe om string. Syntes verken det var fint eller behagelig. Min daværende kjæreste ville jeg skulle få meg noen slike, så jeg kjøpte og brukte noen, og etter at jeg hadde vennet med til det, var det like behagelig som noen annen truse.

Trusekanter har jeg aldri brydd meg om noen gang.

Gjest zuuul
Skrevet

Det er den inkonsekvensen jeg syns er komisk, stropper/kanter på ryggen er visst greit, stropper/kanter på rompa, er derimot fy-fy.

Vel, mange er ikke enig, og liker best at rompa er fri.

Skrevet

Du søker vikarierende argumenter, ser jeg.

Kan du forklare hvor det er så behagelig med stringtruse, men ubehagelig uten BH når man har pupper av vanlig størrelse?

Du er gutt, og vil aldri forstå hvordan det føles med dinglende pupper, selv av normal størrelse.

Gidder nok ikke bruke mer tid på å diskutere med en dust som deg, som har bestemt seg for å ikke høre på hva noen andre sier.

Gjest midia
Skrevet

Trusekanter på stringtruser vises jo mye mer enn ei vanlig truse.

Enn noe så motbydelig å se når ei dame på over 50 bøyer seg og denne stringtrusa vises for hele omverdenen.

Nesten like motbydelig med yngre damer også.

Liker ikke stringtruser.

Skrevet

Er ikke bare en grunn til string vet du...

Selv bruker jeg stringtruser forde det er behagelig...hater store truser som vrir og vrenger på seg...

Synes også string er fint/sexy/snertent...

Bhèr kan være veldig pent og sexy det og...så om de er pene å se på og gjerne har stropper med litt blonder ol. Da kan det være stilig når den synes...

Så det så :)

tigertrollet
Skrevet

Du kan ikke sammenligne BH og truser altså. Jeg går ikke uten bh for å skjule sømmer. Det er for å holde puppene på plass (les: prøve å lage en kløft:-P). String eller vanlig truse har med hygiene å gjøre, ikke bare om sømmer.

Skrevet

Er ikke bare en grunn til string vet du...

Selv bruker jeg stringtruser forde det er behagelig...hater store truser som vrir og vrenger på seg...

Synes også string er fint/sexy/snertent...

Bhèr kan være veldig pent og sexy det og...så om de er pene å se på og gjerne har stropper med litt blonder ol. Da kan det være stilig når den synes...

Så det så :)

"Selv bruker jeg stringtruser forde det er behagelig...hater store truser som vrir og vrenger på seg..."

Du burde kanskje prøve truser som passer? :)

Skrevet

" Man setter altså på seg en stringtruse, fordi at man ikke ønsker at trusekanten skal syns utenpå buksa, men lar man blikket vandre oppover, så har de pinadø en BH, der alle mulige stropper og kanter syns."

hmmm. er det derfor man bruker string truser altså???

For at man ikke ønsker at trusekanten skal synes... jeg bruker det fordi jeg syntes at de er bedre å ha på seg... rett og slett... vanlige truser er menstruser for meg...

Skrevet

En uinteressant sammenligning, egentlig. Bruk av BH har uten tvil flere nyttige aspekter ved seg enn bruk av truse eller stringtruse. Jeg skjønner rett og slett ikke helt hva du egentlig snakker om her.

"..........................."

Skrevet

Du tror ikke det kan være så enkelt at noen synes de kantene som vises av en stringtruse er penere enn de som vises med en vanlig truse? Eller enda enklere: noen synes det er mer komfortabelt med string enn vanlig truse? Å kalle noe for inkonsekvent når man neppe har mulighet til å vite de forskjellige grunnene og årsakene blir meningsløst.

"........................."

Skrevet

Dette temaet har du da tatt opp tidligere også, muligens under et annet nick. Bruker du mye energi på denne "problematikken"?

Skrevet

Dette temaet har du da tatt opp tidligere også, muligens under et annet nick. Bruker du mye energi på denne "problematikken"?

Hehe... Det kan man sannelig lure på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...