Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg snakker til DEG, du er unik - en DOLer. Slike finnes ikke i Real Life, visste du det? Vi er en "hemmelig klan" som lever ordinære liv, med ordinære familier i ordinære boliger, har ordinære jobber, og så lever vi altså et dobbeltliv!

Vi kan være akkurat så store, tøffe og rike vi bare vil på DOL, vi er mystiske og alltid på høyden, ja, noen av oss er også alltid i vår beste alder.

Noen er fler også - det kan vi aldri vite,- er han ekte? - er hun virkelig en mor? - MENER han virkelig det der? - ER hun så syk altså?

jeg har ALDRI truffet en DOLer i Real Life,- utenom treff som er planlagt - vi finnes faktisk ikke,- men vi mistenker alle vi møter for kanskje å være Conan, Sør, eller Mistera. Ja, for det er jo ikke SIKKERT de bor i Nord-Norge, selv om de sier det, -det kan være at de ER fra Nord-Norge og derfor kan svare riktig. dessuten kan de jo sjekke været hver morgen på et webkamera.

Kanskje sjefen din er en DOLer og kanskje det er derfor du får være i fred?

Kanskje ordføreren eller økonomisjefen er en DOLer? - man vet aldri....

Kanskje man i kassakøen en lørdag står i samme kø som 4 andre DOLere, og ALLE står og lurer på om de går rundt med tannbørsten og børster, og om parnteren EGENTLIG syns det er greit. Kanskje han sleske, ekle gubben bak deg, er han du flirtet fjærlett med inne på seksualitet. Kanskje han LIKER at du har g-streng under sommerbuksa. Kanskje hun bakerste i morgen vil vil fortelle om den fæle kjerringa i kassakøen, som er deg, på DOL, dagen etter...

Kanskje....

Det er drita skummelt, egentlig! :)

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

29

• favn

13

• Pappa Bjørn

9

• MsSophie

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe... :)

Se etter meg når du henter posten.... hehe... neida, jeg står bare utenforher liksom, som alle andre dager...NEIDA:)

Skrevet

Har du blitt paranoid flisa?;o)

Det har jeg vært nå i 6 år! :)

Skrevet

Hehe... :)

Se etter meg når du henter posten.... hehe... neida, jeg står bare utenforher liksom, som alle andre dager...NEIDA:)

*gulp* vi har omtrent 10 meter bort på felles-postkasse-stativet. Jeg kan jo spurte!

*SKREKK!*

Skrevet

Og i tillegg blir du overvåket...

*svelg* - - - pent vær i dag?

Skrevet

*gulp* vi har omtrent 10 meter bort på felles-postkasse-stativet. Jeg kan jo spurte!

*SKREKK!*

Huff... skal ikke gi deg mere noia jeg da:)

Gjest lei av deg
Skrevet

kan du ikke skrive noe som er mer interresant.F.eks:været?

Skrevet

Det er ikke så skummelt, synes jeg.

Jeg innbiller meg at de man kan utholde på dol, kan man også utholde i RL. Over tid danner man seg et inntrykk som trolig ikke er så "ravgæli".

Men det som er skummelt, er hvordan dette mediet driver alle fremstillinger i retning ytterlighet. Alt blir satt på spissen og ordkløveriet og munnhuggeriet eskalerer inntil jeg av og til stusser på om jeg faktisk har skrevet det som står der. Men det er jo morro da, selvsagt.

Alt skal jo frem i løpet av noen få linjer, noen forsøksvis saklige argumenter, noen finter og gjerne noen skjellsord. Da blir det ikke rom for særlig mange nyanser. Derfor har jeg da heller ikke pr. dags dato blitt sur/forbannet/sint over noe som er skrevet på dol.

Dette kan selvsagt forstyrre det bilde man får av andre, men over tid går det greit likevel, tror jeg. Min konklusjon er at de aller fleste av aktive dol'ere er hyggelig folk (kommer ikke på et eneste unntak), selv om noen selvsagt er "hyggeligere" enn andre.

....

Psst..dette kan av enkelte tolkes som innrømmelser, og det skal man jo *aldri* komme med på dol. Så det er fint om du ikke bringer dette videre.

Skrevet

nei

Skrevet

Jeg innbiller meg at de man kan utholde på dol, kan man også utholde i RL. Over tid danner man seg et inntrykk som trolig ikke er så "ravgæli".

Men det som er skummelt, er hvordan dette mediet driver alle fremstillinger i retning ytterlighet. Alt blir satt på spissen og ordkløveriet og munnhuggeriet eskalerer inntil jeg av og til stusser på om jeg faktisk har skrevet det som står der. Men det er jo morro da, selvsagt.

Alt skal jo frem i løpet av noen få linjer, noen forsøksvis saklige argumenter, noen finter og gjerne noen skjellsord. Da blir det ikke rom for særlig mange nyanser. Derfor har jeg da heller ikke pr. dags dato blitt sur/forbannet/sint over noe som er skrevet på dol.

Dette kan selvsagt forstyrre det bilde man får av andre, men over tid går det greit likevel, tror jeg. Min konklusjon er at de aller fleste av aktive dol'ere er hyggelig folk (kommer ikke på et eneste unntak), selv om noen selvsagt er "hyggeligere" enn andre.

....

Psst..dette kan av enkelte tolkes som innrømmelser, og det skal man jo *aldri* komme med på dol. Så det er fint om du ikke bringer dette videre.

Som vanlig - jeg røper intet :)

Ja, det skrevne ord kan mange ganger leses skarpere enn det skrives :)

Molly Mandy
Skrevet

Gledessprederen!!

Godt det er sånne som deg her.

Ha en fin dag, du også.

Skrevet

Gledessprederen!!

Godt det er sånne som deg her.

Ha en fin dag, du også.

Som sagt...."lei av deg" kan jo i VERSTE fall være min egen mann som vil fortelle meg no'! hehe

Molly Mandy
Skrevet

Som sagt...."lei av deg" kan jo i VERSTE fall være min egen mann som vil fortelle meg no'! hehe

Ja, DOL kan jo brukes til så mye. Direkte kommunikasjon, for eksempel.

*knegg knegg*

Pappa Bjørn
Skrevet

Eller kona mi som er grådig lei av at jeg tar med meg nye samtaleemner fra DOL over i sofakroken?

Gjest Solist
Skrevet

Noen av oss lever dobbeltliv i den virkelige verden også, så du vet egentlig aldri.

Alt er igrunn skummelt når man tenker litt etter, så det kan være like greit ikke å tenke.

Skrevet

....

Forumet er merkelig med denne avsindige blandingen av skitt og kanel, livstragedier og middagspludder - men sjarmerende. Jeg gremmes imidlertid over at jeg ikke orker å holde meg mer oppdatert på endel aktuelle saker og derfor lunter mest rundt på Foreldreforum og Åpent/snikk-snakk. Uff.

For øvrig: Ja, enkelte er hyggeligere enn andre :)

Pappa Bjørn
Skrevet

Det det var interessant og selvsagt noe skremmende. Når man tenker på hvilke utsagn og debatter som foregår her inne....

Sett at jeg tar meg en bytur og går på bussen med datteren min. På den bussen kan det altså være flere som ønsker analsex, eller i det minste en god debatt om dette, det er noen hysteriske mødre lenger bak som mener jeg er så til de grader uansvarlig og uskikket som forelder siden jeg har tatt med en 4-åring på bussen uten hjelm, ja eller noen som mener mitt solbelekte hår kan virke støtende på alle med burka og at det oser av arisk fiksering av meg og min bleke hud.

Mygoodness, jeg tror jeg holder meg hjemme i dag.

Skrevet

Kan ikke du _lese_ andre innlegg,om været f.eks.?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...