Gå til innhold

finnes det alternativer??

Anbefalte innlegg

Gjest Sniff
Skrevet

Jeg klippet av omtrent halvparten av tappen på min, det hjalp godt. Jeg har sett at noen fjerner hele, og jeg tror ikke det er noe problem. Jeg holder nederst på selve koppen når jeg tar den ut likevel.

Takk for tips,- jeg får prøve den en gang til før jeg gir opp...

Gjest Sniff
Skrevet

Det høres absolutt ut som om den skal lenger inn, ja. Jeg kjenner ikke min, ikke tappen heller, men jeg dytter den et godt stykke inn. Det går an å klippe av tappen også.

Den holder seg inne av seg selv, uten noen form for tiltak. Er det ikke en ring av muskler ytterst, da? Så hvis du får den på innsiden blir den der?

Fotball liker jeg ikke, enkelt og greitt :-)

Jo, den ble jo inne,- men kom liksom såpass langt ned at tuppen irriterte.. Jeg får gi den en sjanse til..

Gjest vurderer
Skrevet

Ja, jeg er stort sett fornøyd. Tømming og sånt går helt greit, litt fiklete de første gangene, men jeg fikk fort teknikken.

Det eneste er at den kan lekke litt, så jeg bruker truseinnlegg i tillegg. Men jeg har temmelig kraftige blødninger, blør lett igjennom største tampongstørrelse på under to timer, og er nesten nødt til å bruke truseinnlegg uansett. På slutten av mensen når jeg blør mindre er ikke lekasje noe problem.

Prisen er et pluss - det er ikke store tapet om den viser seg å ikke være noe særlig. Jeg har vel omtrent tjent min inn etter fire sykluser....

Valgte du den minste eller den litt større varianten?

Flott at du tar deg tid til å svare på dette, er sikkert mange som finner dine svar veldig informative.

Skrevet

Valgte du den minste eller den litt større varianten?

Flott at du tar deg tid til å svare på dette, er sikkert mange som finner dine svar veldig informative.

Den største, men så har jeg et barn også da, så jeg fulgte bare anbefalingene.

Informative svar? Blant de blinde er den enøyde konge osv... Har ikke akkurat inntrykk at den er så mange, med unntak av Atene, som har noe vettugt å si om dingsen. Men Atenes råd er gode, har det vist seg ved flere anledninger :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...