Gå til innhold

Menns oppførsel under graviditet

Anbefalte innlegg

Gjest hjemme om kvelden
Skrevet

Jeg synes godt mannen kan roe det litt ned, i sympati med henne.

Men han må få lov å drikke litt og kose seg iblant. Det er tross alt en grunn til at hun bør slutte å drikke, det er ingen slik grunn for ham.

Det er jo også avhengig av hvordan en gjør det før graviditeten. Bruker de å feste uten den andre bør han kunne fortsette med dette, om enn kanskje i litt mindre grad.

Går de ut sammen kan de fortsatt gå ut sammen, og da drikker han litt, men blir ikke full.

Selvsagt bør han ikke fly mye ute alene når hun er gravid eller ammer (da må jo begge dele på arbeidet med ungen).

Godt svar.

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

12

• flisa

6

• Dorthe

5

• Scholar

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

man må være så lur at man velger en partner som ønsker det samme som en selv. Og da velger man ikke en som flyr på byen og lar kjerringa sitte hjemme. Hvorfor skulle han ØNSKE det i grunn? - Han gleder seg vel også til å bli far?

men bevares, -han kan ta seg en dram om han vil - så kan kjerringa kjøre -det er bare hyggelig det :)

Gjest snart gravid kanskje
Skrevet

man må være så lur at man velger en partner som ønsker det samme som en selv. Og da velger man ikke en som flyr på byen og lar kjerringa sitte hjemme. Hvorfor skulle han ØNSKE det i grunn? - Han gleder seg vel også til å bli far?

men bevares, -han kan ta seg en dram om han vil - så kan kjerringa kjøre -det er bare hyggelig det :)

Noen gutter liker å dra på byen med gutta da.

Gjest Sniff
Skrevet

Nemlig!

Skrevet

Ja, men det vet man jo på forhånd :9

Skrevet

Ok, da blir det litt annerledes. Vi er ute hvertfall annenhver helg sånn vi har det nå. Så det blir litt rart med bråstopp liksom. Tviler på at han orker slutte helt, bare fordi jeg ikke kan mer på en stund..

Blir det ikke dyrt da?

Gjest Sniff
Skrevet

Det funker ofte bedre å få barn med menn enn med gutter...

Skrevet

Dere gjør NOE uten hverandre eller er dere sammen hele tiden?

Saken er å bo sammen med DET ENE mennesket i livet en HELST vil være sammen med hele tiden! :) -rart? ja - men det KAN være sånn!

Gjest mæmi
Skrevet

Tror jeg ville ventet med baby. Høres ikke helt moden ut, han typen din.

Skrevet

hvem har sagt du ikke kan feste fordi om du er gravid? Du kan feste så mye du vil selv om du ikke drikker alkohol.

Skrevet

hvem har sagt du ikke kan feste fordi om du er gravid? Du kan feste så mye du vil selv om du ikke drikker alkohol.

Akkurat dette med å feste når man er gravid,har jeg dårlig erfaring med.Jeg var med ut en tur da jeg gikk gravid med mitt første barn.Det som gikk ute på "bygda" da,var at jeg hadde vært stupfull.

Ikke greit når man bor på "bygda" nei.

Skrevet

Akkurat dette med å feste når man er gravid,har jeg dårlig erfaring med.Jeg var med ut en tur da jeg gikk gravid med mitt første barn.Det som gikk ute på "bygda" da,var at jeg hadde vært stupfull.

Ikke greit når man bor på "bygda" nei.

Jeg er glad jeg bor i byen ;o)

Men nå drakk jeg under de to første svangerskapene, jeg fikk ikke noen advarsel om det. Men stupfyll var jeg ikke.

Var på Club 7 og danset i 8 mnd med førstemann.

Skrevet

Jeg er glad jeg bor i byen ;o)

Men nå drakk jeg under de to første svangerskapene, jeg fikk ikke noen advarsel om det. Men stupfyll var jeg ikke.

Var på Club 7 og danset i 8 mnd med førstemann.

Da var du vel sliten? - Jeg har aldri danset mer enn i 10 minutter i slengen jeg! :)

Skrevet

Da var du vel sliten? - Jeg har aldri danset mer enn i 10 minutter i slengen jeg! :)

Akkkurat når det gjelder dansing har jeg ikke hatt noen limit ;o)

Jeg orker ikke så lenge av gangen nå da. Men det er 22 år siden den gangen.

Skrevet

Akkkurat når det gjelder dansing har jeg ikke hatt noen limit ;o)

Jeg orker ikke så lenge av gangen nå da. Men det er 22 år siden den gangen.

...at du danset i 8 måneder? :) *erter*

Skrevet

...at du danset i 8 måneder? :) *erter*

Obs, der leste jeg innlegget mitt :o)

Nei den var drøy. Tror kanskje jeg er litt for opptatt av Tour de France på tv samtidig som jeg skriver.

12 km rett oppover i haglebyger, lyn og torden. Hvordan kan noen plage seg selv så mye?

Gjest av og til
Skrevet

Obs, der leste jeg innlegget mitt :o)

Nei den var drøy. Tror kanskje jeg er litt for opptatt av Tour de France på tv samtidig som jeg skriver.

12 km rett oppover i haglebyger, lyn og torden. Hvordan kan noen plage seg selv så mye?

Jeg orket ikke være så lenge ute på byen da jeg var gravid. Var så trøtt. Likte best å slappe av hjemme. Også etter fødsler gidder jeg ikke dra til byen mer enn en gang i året. Kan ha veldig lyst, men orker ikke... Jobber også mye i helgene, da.

Skrevet

Jeg orket ikke være så lenge ute på byen da jeg var gravid. Var så trøtt. Likte best å slappe av hjemme. Også etter fødsler gidder jeg ikke dra til byen mer enn en gang i året. Kan ha veldig lyst, men orker ikke... Jobber også mye i helgene, da.

Nei, jeg var ikke trøtt når de store var små, jeg jobbet og hadde mann.

Hvordan skal det gå med dem som er slitne når de har en liten baby. Det er jo bare blåbær i forhold til det å ha større unger.

Nå provoserer jeg sikkert mange. Men prøv tre unger, jobb, ingen mann, aldri barnefri og sjuk ved siden av. Synes ikke det er noe rart at jeg kollapset til slutt.

Gjest av og til
Skrevet

Nei, jeg var ikke trøtt når de store var små, jeg jobbet og hadde mann.

Hvordan skal det gå med dem som er slitne når de har en liten baby. Det er jo bare blåbær i forhold til det å ha større unger.

Nå provoserer jeg sikkert mange. Men prøv tre unger, jobb, ingen mann, aldri barnefri og sjuk ved siden av. Synes ikke det er noe rart at jeg kollapset til slutt.

Kollapset du? Håper du har det bra!

Gjest alive&kicking
Skrevet

Jeg lot min mann gå ut en del da jeg var gravid, og også nå som jeg ammer. Ikke noe problem med det jeg. Jeg ser heller på det på en annen positiv måte. Jeg kan da lage meg hva jeg vil til kvelds, se hva jeg vil på tv/video og virkelig pleie meg selv. Det er da også kos eller hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...