Gjest togli Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 Humm.. enn hvis du brekker armen(e) da? Hehe, det blir straks litt verre ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 er du født døv , eller er du blitt det? Om du er født døv kan det ikke være så ille, da vet man liksom ikke om noe annet.. Rett meg vist jeg tar feil:) Jeg er sannsynligvis født døv (surstoffmangel under fødselen). Kan iallefall ikke huske å ha hørt noe... Og du har nok rett i at det ikke kjennes som noe problem å være døv når man ikke vet om noe annet. Jeg kjenner også endel døvblitte. De fleste tar det ganske tungt å bli døv i voksen alder, mens andre takler det uten problemer. De som takler det fint, er de som setter i gang å lære tegnspråk og selv oppsøker døvemiljøet. Tror det må være et "must"! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. juli 2004 Skrevet 18. juli 2004 He he,den var god,Togli =0)).Ha riktig god ferie,godt det gikk såpass bra med størstemann!Kos dere c",) Mvh Takk for det ) Greit å være på ferie hos svigerfar som har internett-tilgang ;o) 0 Siter
musikeren Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 nei ikke her i Finnmark... men jeg skriver ikke bevist på dialekt, det kommer vell ett og annet ord innomellom uten at jeg tenker på det. Jeg liker best å skrive på bokmål. innomellom? bevist? vell? Oioioi... Hehe, sorry, du får bare ta det som en mann;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.