Gjest alive&kicking Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Matlei søker nye oppskrifter. 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Svinesteik...Men det tar for lang tid... 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Taco-tror jeg. Har i alle fall fått dilla på den i det siste. Spiser den hver uke Kanskje fordi jeg bare er lat, eller fantasiløs? Men det er jo kjempegodt!! 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Lapskaus sånn egentlig. Hjemmelaget vel og merke. Men sånn i full fart, fjordland sin ferske spagetti og stekt bacon. 0 Siter
Carina82 Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Medisterkaker i brun saus. Eller kyllingfajitas. Mmm, blir sulten bare av å tenke på det! 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Nr 1.Festmat:Pinekjøtt. Nr 2. Hverdagsmat: Spagetti Carbonara. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Taco-tror jeg. Har i alle fall fått dilla på den i det siste. Spiser den hver uke Kanskje fordi jeg bare er lat, eller fantasiløs? Men det er jo kjempegodt!! Samme her. Har skikkelig dilla. Men jeg bytter ut tacoskjellene med sånne lompe-dingster. Det er utrolig godt når man lasser på med champignoner, løk, ost, mais, rømme og tacosaus. Noen tips til andre ting man kan bruke i disse lumpene? Ikke tomat og agurk. Er ikke så glad i det. Skal spise det igjen i morgen! 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Samme her. Har skikkelig dilla. Men jeg bytter ut tacoskjellene med sånne lompe-dingster. Det er utrolig godt når man lasser på med champignoner, løk, ost, mais, rømme og tacosaus. Noen tips til andre ting man kan bruke i disse lumpene? Ikke tomat og agurk. Er ikke så glad i det. Skal spise det igjen i morgen! Isbergsalat selvfølgelig...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Isbergsalat selvfølgelig...? Næææ... kaninføde. Jeg tenkte på noe mer håndfast. 0 Siter
Åsemor Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Næææ... kaninføde. Jeg tenkte på noe mer håndfast. Gulrot? 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Samme her. Har skikkelig dilla. Men jeg bytter ut tacoskjellene med sånne lompe-dingster. Det er utrolig godt når man lasser på med champignoner, løk, ost, mais, rømme og tacosaus. Noen tips til andre ting man kan bruke i disse lumpene? Ikke tomat og agurk. Er ikke så glad i det. Skal spise det igjen i morgen! Jeg lager fajitas med dem... namm!! Kjøp dressing og marinade mix i oransjepakker på butikken, kylling og salat og ost selvfølgelig-....Nå ble jeg sulten.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Gulrot? Nei. Når jeg tenker etter er det kanskje en grunn til at jeg aldri har andre ingredienser i retten. Det er vel tross alt grenser for hva og hvor mye man kan dytte oppi der. 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Tagliatelle med kjøttdeig der pastasausen har maaaasse paprikakrydder 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Jeg lager fajitas med dem... namm!! Kjøp dressing og marinade mix i oransjepakker på butikken, kylling og salat og ost selvfølgelig-....Nå ble jeg sulten.. Huff, nå ble jeg sulten også! 0 Siter
Gjest Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Fondue! Kjøtt stekt på pinner i fondue-gryte/frityrgryte. Chips, loff, paprika, tomat, agurk, asparges, rømme og MASSE salt og pepper Utrolig enkelt, godt og sunt! NAM! 0 Siter
Gjest Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Samme her. Har skikkelig dilla. Men jeg bytter ut tacoskjellene med sånne lompe-dingster. Det er utrolig godt når man lasser på med champignoner, løk, ost, mais, rømme og tacosaus. Noen tips til andre ting man kan bruke i disse lumpene? Ikke tomat og agurk. Er ikke så glad i det. Skal spise det igjen i morgen! Jalapeños gir utrolig god smak til taco. Det er jo litt sterkt, men blir mildere hvis man plukker vekk frøene inni. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Biff med mine hvitløksgratinerte poteter. Til dette steker man champignoner, og drikker iskald Cola. Oh baby! 0 Siter
MsSophie Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Biff med mine hvitløksgratinerte poteter. Til dette steker man champignoner, og drikker iskald Cola. Oh baby! Åååååååå, det vet jeg om en annen som liker også....;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juli 2004 Skrevet 16. juli 2004 Åååååååå, det vet jeg om en annen som liker også....;-) Du har god smak! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.