Gå til innhold

Hva er din favoritt-rett?

Anbefalte innlegg

Gjest alive&kicking
Skrevet

Matlei søker nye oppskrifter.

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

21

• Dorthe

11

• Amiga

6

• Åsemor

4

Mest aktive i denne tråden

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Svinesteik...Men det tar for lang tid...

Lips1365380508
Skrevet

Taco-tror jeg. Har i alle fall fått dilla på den i det siste. Spiser den hver uke ;)

Kanskje fordi jeg bare er lat, eller fantasiløs? ;)

Men det er jo kjempegodt!!

Bente831365380491
Skrevet

Lapskaus sånn egentlig. Hjemmelaget vel og merke. Men sånn i full fart, fjordland sin ferske spagetti og stekt bacon.

Skrevet

Medisterkaker i brun saus. Eller kyllingfajitas. Mmm, blir sulten bare av å tenke på det!

Skrevet

Nr 1.Festmat:Pinekjøtt.

Nr 2. Hverdagsmat: Spagetti Carbonara.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Taco-tror jeg. Har i alle fall fått dilla på den i det siste. Spiser den hver uke ;)

Kanskje fordi jeg bare er lat, eller fantasiløs? ;)

Men det er jo kjempegodt!!

Samme her. Har skikkelig dilla. Men jeg bytter ut tacoskjellene med sånne lompe-dingster.

Det er utrolig godt når man lasser på med champignoner, løk, ost, mais, rømme og tacosaus.

Noen tips til andre ting man kan bruke i disse lumpene? Ikke tomat og agurk. Er ikke så glad i det.

Skal spise det igjen i morgen! :)

Skrevet

Samme her. Har skikkelig dilla. Men jeg bytter ut tacoskjellene med sånne lompe-dingster.

Det er utrolig godt når man lasser på med champignoner, løk, ost, mais, rømme og tacosaus.

Noen tips til andre ting man kan bruke i disse lumpene? Ikke tomat og agurk. Er ikke så glad i det.

Isbergsalat selvfølgelig...?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Isbergsalat selvfølgelig...?

Næææ... kaninføde.

Jeg tenkte på noe mer håndfast.

Skrevet

Næææ... kaninføde.

Jeg tenkte på noe mer håndfast.

Gulrot?

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Jeg lager fajitas med dem... namm!! Kjøp dressing og marinade mix i oransjepakker på butikken, kylling og salat og ost selvfølgelig-....Nå ble jeg sulten..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Gulrot?

Nei.

Når jeg tenker etter er det kanskje en grunn til at jeg aldri har andre ingredienser i retten. Det er vel tross alt grenser for hva og hvor mye man kan dytte oppi der.

Gjest zuuul
Skrevet

Tagliatelle med kjøttdeig der pastasausen har maaaasse paprikakrydder

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg lager fajitas med dem... namm!! Kjøp dressing og marinade mix i oransjepakker på butikken, kylling og salat og ost selvfølgelig-....Nå ble jeg sulten..

Huff, nå ble jeg sulten også!

Skrevet

Fondue!

Kjøtt stekt på pinner i fondue-gryte/frityrgryte.

Chips, loff, paprika, tomat, agurk, asparges, rømme og MASSE salt og pepper

Utrolig enkelt, godt og sunt!

NAM!

Skrevet

Jalapeños gir utrolig god smak til taco.

Det er jo litt sterkt, men blir mildere hvis man plukker vekk frøene inni.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Biff med mine hvitløksgratinerte poteter.

Til dette steker man champignoner, og drikker iskald Cola.

Oh baby!

Skrevet

Biff med mine hvitløksgratinerte poteter.

Til dette steker man champignoner, og drikker iskald Cola.

Oh baby!

Åååååååå, det vet jeg om en annen som liker også....;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Åååååååå, det vet jeg om en annen som liker også....;-)

Du har god smak! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...