Gå til innhold

Nettsjekking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta det helt med ro. I motsetning til de fleste andre jentene der inne ser jo du ut til å ha kledd på deg til ære for fotografen. :)

Så du er så anstendig at mammaen din helt sikkert ville vært stolt av deg.;)

Jeg er ikke typen som kler av meg og blir tatt bilde av, nei...

Og hvis det så blir gjort, legger jeg dem hverfall ikke ut på nettet.....

Så, har egentlig ingen dårlig samvittighet

;)

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

45

• Dorthe

24

• snx

19

• Soria

3

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er ikke typen som kler av meg og blir tatt bilde av, nei...

Og hvis det så blir gjort, legger jeg dem hverfall ikke ut på nettet.....

Så, har egentlig ingen dårlig samvittighet

;)

Jeg har jo kikket gjennom en del jenteprofiler der inne, og selv om disse jentene kan fråtse i gutter så virker det som om mange kjører en intern konkurranse om å kle av seg mest mulig.

En jente jeg vet godt hvem er, og som jeg hilser på flere ganger i uka på treninga uten å kjenne, var innom profilen min for et par uker siden. Kjente henne igjen på bildet.

Og jeg må innrømme at jeg nå er litt... eh, småflau når jeg møter henne. Hadde jeg kjent henne så greit nok, men siden vi bare hilser på hverandre så ble det hele litt pinlig.

For alt jeg vet kan hun tro jeg er blodig alvorlig i det jeg har skrevet der inne! :)

Vel: Poenget er at verden er liten! :)

Skrevet

Jeg har jo kikket gjennom en del jenteprofiler der inne, og selv om disse jentene kan fråtse i gutter så virker det som om mange kjører en intern konkurranse om å kle av seg mest mulig.

En jente jeg vet godt hvem er, og som jeg hilser på flere ganger i uka på treninga uten å kjenne, var innom profilen min for et par uker siden. Kjente henne igjen på bildet.

Og jeg må innrømme at jeg nå er litt... eh, småflau når jeg møter henne. Hadde jeg kjent henne så greit nok, men siden vi bare hilser på hverandre så ble det hele litt pinlig.

For alt jeg vet kan hun tro jeg er blodig alvorlig i det jeg har skrevet der inne! :)

Vel: Poenget er at verden er liten! :)

Derfor forstår jeg ikke at noen viser så å si helt nakne bilder av seg selv.....

TENK om en slektning f.eks er innom og ser på bildene og finner datteren/niese u name it, naken...!?

Usj, nei takk...

Hadde blitt rimelig forbanna hadde jeg oppdaga at en av mine døttre holdt på slik... ( men nå er jo de forsmå til det da)

Men, Hører stadig flere gutter sier at det er mer fristende med litt mer klær på, en for lite...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Derfor forstår jeg ikke at noen viser så å si helt nakne bilder av seg selv.....

TENK om en slektning f.eks er innom og ser på bildene og finner datteren/niese u name it, naken...!?

Usj, nei takk...

Hadde blitt rimelig forbanna hadde jeg oppdaga at en av mine døttre holdt på slik... ( men nå er jo de forsmå til det da)

Men, Hører stadig flere gutter sier at det er mer fristende med litt mer klær på, en for lite...

Vel, er faktisk enig med de guttene som foretrekker at litt overlates til fantasien.

Og jeg forstår heller ikke hvordan noen kan legge ut nakenbilder av seg selv og skrive de mest private ting, på en side med mer enn 200000 brukere (etter hva jeg har lest).

Enten bryr de seg ikke eller så tenker de ikke over det.

Jeg har sett flere kjentfolk der inne, men samtlige har vært anstendig antrukket! :)

Skrevet

Vel, er faktisk enig med de guttene som foretrekker at litt overlates til fantasien.

Og jeg forstår heller ikke hvordan noen kan legge ut nakenbilder av seg selv og skrive de mest private ting, på en side med mer enn 200000 brukere (etter hva jeg har lest).

Enten bryr de seg ikke eller så tenker de ikke over det.

Jeg har sett flere kjentfolk der inne, men samtlige har vært anstendig antrukket! :)

Mange desperaate!!

Og så vet de jo at maaange menn blir tiltrukket..

Men for en måte å gjøre det på!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Mange desperaate!!

Og så vet de jo at maaange menn blir tiltrukket..

Men for en måte å gjøre det på!

Ja, en litt skummel måte å gjøre det på.

Man vet jo aldri hvor bildene havner...

Skrevet

Ja, de gutta der er nok ikke helt riktig navla.

Men det finnes kanskje jenter som ikke er helt gode de heller. Kombinasjonen må jo sørge for fullstendig ustabile unger! :)

Det er sikkert sånn massemordere blir til.

Nå har jeg vært inne på spraydate men jeg finner deg ikke. Ut med navnet :o)

Jeg er nysgjerrig

Skrevet

Ja, en litt skummel måte å gjøre det på.

Man vet jo aldri hvor bildene havner...

My point exactly!!!

*gjeeeesp*

Tror jeg skal gå å finne senga nå jeg....

Og logge meg ut av Spray! En full fyr som holder på å mase på meg nå

*usj*

natta ;)

Skrevet

Jeg er nysgjerrig

Jeg vet, jeg vet........ ;p

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er nysgjerrig

Som skrevet over:

Gå på søk. Bildesøk. Kryss av for menn på min alder, samt "online nå". Kryss så av for "Odalen".

Da vil du finne meg i rød t-skjorte, og nicket begynner på "L". Bare spør snx. Hun fant meg! :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

My point exactly!!!

*gjeeeesp*

Tror jeg skal gå å finne senga nå jeg....

Og logge meg ut av Spray! En full fyr som holder på å mase på meg nå

*usj*

natta ;)

Sov godt! ;)

Skrevet

Som skrevet over:

Gå på søk. Bildesøk. Kryss av for menn på min alder, samt "online nå". Kryss så av for "Odalen".

Da vil du finne meg i rød t-skjorte, og nicket begynner på "L". Bare spør snx. Hun fant meg! :)

hva er dette for noe da.14 besøk på 5 minutter. Du kan finne meg. Du vet omtrent hvor gammel jeg er og det er bilde der

Skrevet

Jeg vet, jeg vet........ ;p

Hvisk meg det i øret da

ShitDiddelyDo
Skrevet

hva er dette for noe da.14 besøk på 5 minutter. Du kan finne meg. Du vet omtrent hvor gammel jeg er og det er bilde der

Du er ikke online med mindre det er du som skryter av deg noen år og ligger naken med rumpa bar! :)

Skrevet

Du er ikke online med mindre det er du som skryter av deg noen år og ligger naken med rumpa bar! :)

Jeg har til og med sendt deg melding

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har til og med sendt deg melding

Du fant meg, så nå vet du hvem du skal kicke ned trappa dersom datteren din drar med seg noe lignende hjem! :)

Skrevet

Du fant meg, så nå vet du hvem du skal kicke ned trappa dersom datteren din drar med seg noe lignende hjem! :)

Men nå har du sett trynet mitt også da :o) så du vet når du skal backe ut ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men nå har du sett trynet mitt også da :o) så du vet når du skal backe ut ;o)

Hehe, det er sant! :)

Skrevet

Hehe, det er sant! :)

Men dry kommer inn meldinger fra andre også da. Herregud, hva finner man ikke på om natta hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...