Gå til innhold

Er dette typisk kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

petter smart
Skrevet

Jeg har ikke brukt ti år, men ti måneder. Har denne helgen oppdaget en gang til at han jeg er oppover ørene forelsket i tenker bare på sex. Har ikke hørt en pip denne helgen etter at jeg skrev en melding fredag at jeg hadde fått mensen og han ikke skulle glede seg til sex. Er forbannet som en okse med et rødt klede viftet foran. At jeg trodde på alt den drittsekken har sagt. Knull og knull igjen er det han vil. Han har fått meldinger i kveld sånn at det gløder, men har jeg fått svar, nei.

Det bør ligge noe mer bak. Eller tolker du det det hen at kun fordi han ikke kommer en eneste helg fordi du sier du har mensen så er han kun ute etter sex?

Kanskje han fanget opp at du var i mens-humør og så for seg at alt som kunne ligne på kos var utelukket og valgte å vente til du var tilsnakkelig igjen?

Gjest maiklive
Skrevet

Lærte du noe?

Lærte jeg noe?

Dette er generelt om kvinner. Har en drøss med veninner som holder på slik. Jeg har skjønt for lenge siden at man kan ikke forandre et annent menneske. Man kan gi råd på veien , men ikke forandre.

Skrevet

Jeg har ikke brukt ti år, men ti måneder. Har denne helgen oppdaget en gang til at han jeg er oppover ørene forelsket i tenker bare på sex. Har ikke hørt en pip denne helgen etter at jeg skrev en melding fredag at jeg hadde fått mensen og han ikke skulle glede seg til sex. Er forbannet som en okse med et rødt klede viftet foran. At jeg trodde på alt den drittsekken har sagt. Knull og knull igjen er det han vil. Han har fått meldinger i kveld sånn at det gløder, men har jeg fått svar, nei.

Hvorfor kan dere ikke ha sex om du har mensen?

Og når du sender melding sånn så virker det vel nesten som du ber ham ikke komme?

Gjest drittlei alt som heter mannfolk
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ha sex om du har mensen?

Og når du sender melding sånn så virker det vel nesten som du ber ham ikke komme?

Han synes det er ekkelt med sex og mens, og det ligger mye forut her. Jeg har gjort det slutt, når jeg får en forklaring mandag morgen at han glemte tlf. på jobben og kunne ikke ringe meg så er ikke interessen stor. Det er vel det som jeg har vist, men bestemte meg for å prøve igjen for noen uker siden. Jeg håper at jeg er sterk nok til å holde han vekk nå, han hadde bare interesse for sex mens jeg ville mer.

Skrevet

Han synes det er ekkelt med sex og mens, og det ligger mye forut her. Jeg har gjort det slutt, når jeg får en forklaring mandag morgen at han glemte tlf. på jobben og kunne ikke ringe meg så er ikke interessen stor. Det er vel det som jeg har vist, men bestemte meg for å prøve igjen for noen uker siden. Jeg håper at jeg er sterk nok til å holde han vekk nå, han hadde bare interesse for sex mens jeg ville mer.

Du skriver ikke mye om hva slags forhold dere har hatt, men du må da evt ha skjønt om han bare var ute etter sex litt før?

Skrevet

Det bør ligge noe mer bak. Eller tolker du det det hen at kun fordi han ikke kommer en eneste helg fordi du sier du har mensen så er han kun ute etter sex?

Kanskje han fanget opp at du var i mens-humør og så for seg at alt som kunne ligne på kos var utelukket og valgte å vente til du var tilsnakkelig igjen?

Det ligger mye mer bak, og det er slutt nå. Det har vært slutt før, men jeg har vært og er svak før ham. Jeg ønsker meg et forhold hvor vi kan kommunisere, gjøre ting sammen og ha sex. For ham er sex det eneste. Kanskje er kulturforskjellen for stor, i hvert fall kunne vi ikke bli enige om hva et kjæresteforhold er. For meg er det ikke viktig å ses og være sammen hele tiden, men jeg må få svar og beskjed. Når han svarer meg i dag at han hadde lagt igjen tlf. på jobben fredagettermiddag og kunne derfor ikke ringe meg eller kontakte meg i helgen, så holder det ikke.

Jeg er lei av å bli sammenlignet med en kontrollerende ekskone, som kom til Norge og bodde her uten jobb, som ikke fikk barn, og som til slutt ga opp og dro vekk. Det å gi beskjed er viktig i et forhold, og det forstår han ikke.

Skrevet

Du skriver ikke mye om hva slags forhold dere har hatt, men du må da evt ha skjønt om han bare var ute etter sex litt før?

Jeg har hatt mistanke om det ja, men ga han en sjanse til for noen uker siden. Forskjellene og forutsetningene har vært for store. Selvom han snakker bra norsk etter å ha bodd her over tyve år så er begrepene bak så utrolige forskjellige. Noen ganger lurer jeg også på om ikke forskjellen på menn og kvinner er for stor. Vi har ikke den samme begrepsforståelsen.

Skrevet

Jeg har hatt mistanke om det ja, men ga han en sjanse til for noen uker siden. Forskjellene og forutsetningene har vært for store. Selvom han snakker bra norsk etter å ha bodd her over tyve år så er begrepene bak så utrolige forskjellige. Noen ganger lurer jeg også på om ikke forskjellen på menn og kvinner er for stor. Vi har ikke den samme begrepsforståelsen.

Hvor kommer han fra?

Skrevet

Hvor kommer han fra?

Sri Lanka

Skrevet

Sri Lanka

Kulturforskjell kan kanskje forklare det.. Jeg hadde aldri involvert meg i kjæresteforhold til noen "utlending" uten å være rasist fordet.

Skrevet

Kulturforskjell kan kanskje forklare det.. Jeg hadde aldri involvert meg i kjæresteforhold til noen "utlending" uten å være rasist fordet.

Hva med svensker eller dansker?

Vet ikke hva du anser som utlendinge eller rasisme.

Skrevet

Hva med svensker eller dansker?

Vet ikke hva du anser som utlendinge eller rasisme.

Jeg anser alle som kommer fra utlandet dvs ikke Norge som utlendinger. Ville vært sleptisk til en svenske og jeg, men selvsagt mye mer skeptisk til en fra et land som har mye mer ulik kultur bakgrunn.

Gjest bebba
Skrevet

Jeg anser alle som kommer fra utlandet dvs ikke Norge som utlendinger. Ville vært sleptisk til en svenske og jeg, men selvsagt mye mer skeptisk til en fra et land som har mye mer ulik kultur bakgrunn.

Det kan sikkert være større kulturforskjeller mellom en fra Nord-Norge og en fra Gøteborg. Vil tro at en fra Gøteborg er mer lik Oslo f.eks. Kanskje du synes det er tryggest med en som er oppvokst i samme gate? Jeg nekter ikke for kulturforskjeller, men å tro at kjærlighetsforhold må baseres på lik bakgrunn synes jeg er drøyt. Da vil det for meg være helt umulig å finne en mann i dag som passer for meg. Jeg var gift i over tyve år med en som hadde helt lik bakgrunn, det var ikke vellykket ekteskap. Nå i voksen alder har jeg bodd i fire forskjellige land, og hatt en del kjærlighetsforhold til ulike menn med ulik kulturell bakgrunn. Jeg snakker flere språk, og jeg er ikke norsk, men har bodd her veldig lenge. Hvor skal jeg finne meg en kjæreste?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel,nå er det ikke en mal for kvinner å gjøre dumme ting da:-)

Der scorer nok menn like høyt som oss.

Og hvor ærlige dere tilsynelatende er ,er også en diskusjon i seg selv.

Jeg jobber på en mannsdominert plass,og ærligheten der strekker seg ikke særlig langt må jeg si.

Dere er ærlige på små enkle ting ja,men ikke på et høyere plan.

Konkluksjon:kvinner og menn gjør like dumme ting til tider.Men vi gjør dem på forskjellige måter.

"Konkluksjon:kvinner og menn gjør like dumme ting til tider.Men vi gjør dem på forskjellige måter."

Det er rett og slett ikke mulig å si seg uenig i den der.

En god konklusjon!

Gjest lotus7
Skrevet

"Konkluksjon:kvinner og menn gjør like dumme ting til tider.Men vi gjør dem på forskjellige måter."

Det er rett og slett ikke mulig å si seg uenig i den der.

En god konklusjon!

Ja,jeg synes den er bra.

Og begge parter rister like mye på hodet av den motsatte parten.hehe

Men vi er da Ying og Yang,

som utfyller hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...