Gå til innhold

Noen som har sett Mystic River?

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

Nå trenger jeg hjelp her! Jeg så altså denne filmen i går kveld og synes skuespillerprestasjonene var fantastiske. En fengslende film som var spennende til siste slutt..........Tror jeg!

For greia er at DVD spilleren tok kvelden så jeg fikk ikke sett de siste 25 minuttene. Kan noen fortelle meg hvem som drepte Katie?

Skrevet

De unge guttene... Den ene kunne ikke snakke.

Han som var mistenkt ble drept av pappen til Katie...

Slik tror jeg det var.

Og grunnen til at han mistenkte hadde masse blod på seg var at han drepte en som forgrep seg på små barn.

Enig med deg, en utrolig bra film, og kjempe bra skuespillere ja...

Vennlig hilsen,

Gjest janisj
Skrevet

Hvorfor vil du heller spørre her enn å prøve å fikse DVD spilleren din? Ødelegger en god filmopplevelse når man bare hører slutten. Syns jeg i hvert fall.

Pappa Bjørn
Skrevet

Hvorfor vil du heller spørre her enn å prøve å fikse DVD spilleren din? Ødelegger en god filmopplevelse når man bare hører slutten. Syns jeg i hvert fall.

Fordi jeg så en time og 45 minutter og er nødt til å vite hvem morderen er. Det gidder jeg ikke vente med til jeg har fikset spilleren.

Gjest Big Mac
Skrevet

Du var heldig. Filmen var veldig bra helt til de siste 15 minuttene... da ble det veeeeeldig søkt og konstruert det hele.

Bugge1365380662
Skrevet

Du var heldig. Filmen var veldig bra helt til de siste 15 minuttene... da ble det veeeeeldig søkt og konstruert det hele.

For ente gang.Filmen var grei,men boken mye bedre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

For ente gang.Filmen var grei,men boken mye bedre.

Det finnes vel knapt en bok man ikke kan si det om.

Uten at jeg har lest Mystic River.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...