Gå til innhold

Spyware og malware-hvordan fjerne gratis?

Anbefalte innlegg

Gjest amatør ja
Skrevet

Jeg har billioner med pop ups som forteller at maskina mi er infected. Har kjørt noen adware (?) o.l og finner opptil 100 (og over) "infeksjoner". Selvfølgelig er maskina treg og de "#¤%&/ pop upsn, og dette endrer startsiden min med en gang jeg har gjort en endring der.....Alle de oppleggene jeg har lastet ned og kjørt- som finner disse - koster penger for å fjerne dem.

Finnes det noe godt lett forståelig program som kan fjerne dette for meg?

Har Ad- Aware men den finner opptil 10 og fjerner dem, men altså de kommer til bake i samme sekund. Kjører jeg ad aware 2 ganger etter hverandre finner den alle de samme malware og spyware som 1 gangen. Hjelp meg?

Skrevet

Er du sikker på at du faktisk ber Ad-Aware om å fjerne disse tingene?

Du kan også laste ned SpyBot, som fungerer på samme måte som Ad-Aware.

Husk også at fjerning av spyware ikke er nok, du må også ha et oppdatert antivirusprogram, og gjerne brannmur i tillegg.

Gjest amatør ja
Skrevet

Er du sikker på at du faktisk ber Ad-Aware om å fjerne disse tingene?

Du kan også laste ned SpyBot, som fungerer på samme måte som Ad-Aware.

Husk også at fjerning av spyware ikke er nok, du må også ha et oppdatert antivirusprogram, og gjerne brannmur i tillegg.

Når jeg kjører AdAware får jeg spørsmålet :" 10 objects will be removed. Would you continue?" eller noe i den duren.

Har XP-s egen brannmur, men for tiden ikke noe anti virus prog...

Hvor finner jeg spyboot?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...