neo Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Har et problem med en memorystick som jeg ikke finner drivere til. Den er fra en ikke altfor kjent leverandør, men jeg trodde likevel at Windows XP skulle greie å få installert den likevel. jeg kobler den til og sier at jeg vil installere den automatisk. Men får da beskjed om at drivere ikke finnes. Jeg har trålet nettet rundt etter andre som sliter med dette, men har ikke funnet noe. HAr prøvd et par drivere men det funker ikke. Under enhetsbehandling står det "Security Device" Noen tips?? mvh: 0 Siter
citoyen Skrevet 19. juli 2004 Skrevet 19. juli 2004 Det ville hjelpe litt om du fortalte oss hvilket merke og modell denne memorysticken er. 0 Siter
neo Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Skrevet 21. juli 2004 Det ville hjelpe litt om du fortalte oss hvilket merke og modell denne memorysticken er. eh.. joda.. Men når det er en ukjent leverandør, men ihvertfall. Den heter Gigastore, og bak står det: "Rico Panasia Co. Ltd" Har vært på den siden også. 0 Siter
citoyen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 eh.. joda.. Men når det er en ukjent leverandør, men ihvertfall. Den heter Gigastore, og bak står det: "Rico Panasia Co. Ltd" Har vært på den siden også. Se om denne linken kan hjelpe deg: http://www.ricopanasia.com.tw/UStorageTools2.70.exe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.