Gå til innhold

Alternativ til kaffe


Gjest Marres

Anbefalte innlegg

Gjest Marres

Endelig har jeg blitt røykfri og etter mange års forbruk av store mengder røyk og kaffe var tennene mine bokstavelig talt helt brune med gult skjær...altså, lite lekker! Uansett, har nå brukt oppsparte røykepenger på tannbleking, og jeg har fått det beste hollywood- smilet jeg har sett på lenge :)

Jeg har imidlertidig tenkt å beholde disse tennene en gods stund fremover, og ettersom kaffe er forbundet med røyk (og i tillegg misfarger tenner) har jeg kuttet ut dette og. Alt går helt bra, men trenger den "varme koppen" med noe i etter nesten hvert måltid. Så er det noen som kan hjelpe meg med alternativer??

Te funker jo ikke,forårsaker jo like mye misfarging det. Kakao og toddy er jo rågodt, men så er det jo dette med kalorier da...tre kopper kakao om dager tror jeg ikke vikta liker...Så er det noen som har noen bra tips??

Stort smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bebba

Kokt vann, sunt og godt. Kan ta en liten melkeskvett oppi, husker mange gamle fra bygda hjemme som gjorde det da de hadde mageproblemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...