girl-next-door Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 Jeg skal ta et år av bachelorgraden min i England til høsten (London). Jeg er veldig spent, men søkte veldig sent, så jeg har ikke hatt tid til å tenke så mye på det.... Men jo nærmere det kommer jo mer gruer jeg meg.. Jeg kjenner ingen. På den andre siden vet jeg jo at det kommer til å bli et innholdsrikt år. Er det noen som har noen tips om praktiske ting jeg bør ordne eller andre forslag til forberedelser? :-) 0 Siter
Gjest Litchi - London 1989/90 Skrevet 20. juli 2004 Skrevet 20. juli 2004 London er en fantastisk by !! Du kommer til å få et supert år !! Hvis du får hjemlengsel kan du besøke KFUK-hjemmet (52 Hollamd Park) eller Sjømannskirken ! Synes ikke du trenger å forberede deg på noe som helst annet enn å finne et sted å bo, men det er sikkert ordnet. Også - vær åpen ! Ikke naiv, men åpen ! Det kommer ingenting i en lukket hånd.... Kos deg ! Jeg er SÅ misunnelig ! 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Da jeg tok VGS i England hadde jeg et ordtak som du kan huske på: It's not wrong, it's not right, it's just different:) Ellers, husk å vær høflig, og ikke snik i køer:) 0 Siter
lyc Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Ingenting å bekymre seg over! Universitetene i England er superflinke med studentorganisasjoner, du kan velge og vrake blant mye forskjellig! Fra min egen tid i England kan jeg huske at i tillegg til typiske idrettsforeninger av ulike sorter fantes det ting som Rock Society, Film Society, Pagan Society (!), Science Fiction Society... you name it. Det er med andre ord enkelt å komme i kontakt med andre som deler dine interesser, så ikke fortvil! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.