Gå til innhold

utdannelse i utlandet.....

Anbefalte innlegg

girl-next-door
Skrevet

Jeg skal ta et år av bachelorgraden min i England til høsten (London). Jeg er veldig spent, men søkte veldig sent, så jeg har ikke hatt tid til å tenke så mye på det....

Men jo nærmere det kommer jo mer gruer jeg meg.. Jeg kjenner ingen.

På den andre siden vet jeg jo at det kommer til å bli et innholdsrikt år.

Er det noen som har noen tips om praktiske ting jeg bør ordne eller andre forslag til forberedelser? :-)

Gjest Litchi - London 1989/90
Skrevet

London er en fantastisk by !! Du kommer til å få et supert år !!

Hvis du får hjemlengsel kan du besøke KFUK-hjemmet (52 Hollamd Park) eller Sjømannskirken !

Synes ikke du trenger å forberede deg på noe som helst annet enn å finne et sted å bo, men det er sikkert ordnet.

Også - vær åpen ! Ikke naiv, men åpen ! Det kommer ingenting i en lukket hånd....

Kos deg ! Jeg er SÅ misunnelig !

Gjest den ekte noor
Skrevet

Da jeg tok VGS i England hadde jeg et ordtak som du kan huske på: It's not wrong, it's not right, it's just different:)

Ellers, husk å vær høflig, og ikke snik i køer:)

Skrevet

Ingenting å bekymre seg over! Universitetene i England er superflinke med studentorganisasjoner, du kan velge og vrake blant mye forskjellig! Fra min egen tid i England kan jeg huske at i tillegg til typiske idrettsforeninger av ulike sorter fantes det ting som Rock Society, Film Society, Pagan Society (!), Science Fiction Society... you name it.

Det er med andre ord enkelt å komme i kontakt med andre som deler dine interesser, så ikke fortvil!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...