Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bli kvitt spam. Får hundre til dagen. Hva gjør jeg?

Skrevet

Du bytter mail-adresse og gir den ikke ut til noen andre enn de du har mail-kontakt med daglig. Få deg gjerne en lang adresse med mange bokstaver.

Det beste er å ha en ekstra, som du kan fylle inn hvis du må registrere deg på en nettside med gyldig e-postadresse, eller vil gi den ut til andre usikre.

Skrevet

Du bytter mail-adresse og gir den ikke ut til noen andre enn de du har mail-kontakt med daglig. Få deg gjerne en lang adresse med mange bokstaver.

Det beste er å ha en ekstra, som du kan fylle inn hvis du må registrere deg på en nettside med gyldig e-postadresse, eller vil gi den ut til andre usikre.

Jeg kan ikke skifte mailadresse. Hvordan får jeg tak i filter?

Skrevet

Jeg kan ikke skifte mailadresse. Hvordan får jeg tak i filter?

http://www.mailwasherpro.com

http://www.mailfrontier.com/

Mailwasher kjører som et selvstendig program, som sjekker mailen før du laster den ned i mailprogrammet ditt, og foreslår hvilke meldinger som skal slettes.

Mailfrontier Desktop legger seg som et tillegg i Outlook (evt. andre mailprogram), og flytter alle spam-meldinger i en egen mappe, som du senere kan slette.

Ingen av disse programmene er fullgode, men hjelper absolutt godt. Jeg bruker nå Mailfrontier, men brukte tidligere Mailwasher.

Begge er betalingsprogrammer, men du kan laste ned demo-versjoner for å prøve ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...