Gå til innhold

Er det trygt her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Titter opp av min trygge hule*

Håper ingen bærer nag til meg etter det som skjedde idag.

Merket meg at maiken76 utga seg som meg,for å slenge dritt under flere tråder her.

Håper dere forstår at det ikke var meg.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• ShitDiddelyDo

8

• nanna

6

• Lurveline

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Grumpy
Skrevet

Og det var veldig nødvendig dra igang enda en tråd på det ja?

Skrevet

Og det var veldig nødvendig dra igang enda en tråd på det ja?

Det jeg er "redd" for her,er at noen tror det er jeg som har skrevet "dritt" til dem.

Sånn at jeg kanskje er "bannlyst" av noen.

Jeg vet jo nesten ikke om jeg tørr å svare på innlegg her lengre.

Hadde håpet jeg ikke trengte å skifte nick.

Håpet på litt forståelse her.

Skrevet

Hvilken tråd og på hvilket forum er dette, hvor et nick gir seg ut for å være et annet (hvordan nå det går for seg)? Jaggu ble jeg ikke nyskjerrig, gitt.

".........................."

Skrevet

Oh, gjorde hun det? Er trådene borte?

Hvordan klarte hun å fake nicket?

Skrevet

Hvilken tråd og på hvilket forum er dette, hvor et nick gir seg ut for å være et annet (hvordan nå det går for seg)? Jaggu ble jeg ikke nyskjerrig, gitt.

Godt det ikke bare var meg som gikk glipp av dette... :P

Skrevet

Oh, gjorde hun det? Er trådene borte?

Hvordan klarte hun å fake nicket?

Å fake nicket er ikke så vanskelig. Det som forbauser meg er at noen har faket et nick og så blitt tatt for det, slik at andre har funnet ut hvem som faket.

Skrevet

Godt det ikke bare var meg som gikk glipp av dette... :P

Jeg går alltid glipp av all moroa :-(

Skrevet

Å fake nicket er ikke så vanskelig. Det som forbauser meg er at noen har faket et nick og så blitt tatt for det, slik at andre har funnet ut hvem som faket.

Hehe, hun må jo ha gjort en veldig dårlig jobb.

Men er det virkelig så lett å få et nick til å se likt ut? Muligheten med liten L istedet for stor i, f.eks - den ble jo tatt bort.

Molly Mandy
Skrevet

Men er det virkelig så lett å få et nick til å se likt ut? Muligheten med liten L istedet for stor i, f.eks - den ble jo tatt bort.

Mon tro om de kanskje ikke er den samme?

Skrevet

Mon tro om de kanskje ikke er den samme?

Lurveline og maiken76, mener du?

Skrevet

Det er trygt, men ganske mange raringer her inne. Noen ganske så harmløse, som meg:-) Og andre ganske så drittne og fulle av faen. Fikk med meg slutten av tullet istad, og så at det ikke var deg som skreiv.

Synes det er flott at webbis har begynt med en outetaktikk i forhold til de som bruker fakenick! Vel å merke når det gjelder drittslenging og andre former for faenskap.

Og sånn apropos, jeg husker jeg skreiv en gang at maiken76 var en av de som helt åpenlyst hadde fakebilde inne på dol-galleriet.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er trygt, men ganske mange raringer her inne. Noen ganske så harmløse, som meg:-) Og andre ganske så drittne og fulle av faen. Fikk med meg slutten av tullet istad, og så at det ikke var deg som skreiv.

Synes det er flott at webbis har begynt med en outetaktikk i forhold til de som bruker fakenick! Vel å merke når det gjelder drittslenging og andre former for faenskap.

Og sånn apropos, jeg husker jeg skreiv en gang at maiken76 var en av de som helt åpenlyst hadde fakebilde inne på dol-galleriet.

Det husker jeg du skrev.

Og jeg husker også at jeg var enig med deg. Makan til åpenbart bilde funnet på nettet finner man knapt i profilene på Spray.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg går alltid glipp av all moroa :-(

Jeg og :(

Skrevet

Det husker jeg du skrev.

Og jeg husker også at jeg var enig med deg. Makan til åpenbart bilde funnet på nettet finner man knapt i profilene på Spray.

Men den gang var også maiken76 et ukjent nick for meg. Siden da har jeg faktisk sett nicket en del ganger. Tipper vedkommende står bak ganske mange anonymous-innlegg her inne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men den gang var også maiken76 et ukjent nick for meg. Siden da har jeg faktisk sett nicket en del ganger. Tipper vedkommende står bak ganske mange anonymous-innlegg her inne.

Ja, jeg aner ikke hvordan h*n fikk innpass på bildesiden.

Skrevet

Ja, jeg aner ikke hvordan h*n fikk innpass på bildesiden.

Det fikk hun nok på samme måte som alle andre som er på bildesiden, og det vet du vel godt hvordan man gjør?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det fikk hun nok på samme måte som alle andre som er på bildesiden, og det vet du vel godt hvordan man gjør?

Jupp. Man blir godkjent av noen som kan gå god for at personen er den h*n sier h*n er.

Det er derfor jeg lurer på hvordan h*n fikk innpass.

Skrevet

Det er ikke så lett som før, nei. Men mulig er det.

"........................."

Skrevet

Jupp. Man blir godkjent av noen som kan gå god for at personen er den h*n sier h*n er.

Det er derfor jeg lurer på hvordan h*n fikk innpass.

Hvordan vet du det om du ikke er en gammel doler som har hatt et annet nick tidligere?

Og hvordan vet du hvordan bildet av Maiken76 ser ut om du ikke har vært på bildegalleriet og kikket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...