Gå til innhold

Er det trygt her nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jupp. Man blir godkjent av noen som kan gå god for at personen er den h*n sier h*n er.

Det er derfor jeg lurer på hvordan h*n fikk innpass.

Hmmm...så strengt var det ikke den gang jeg la inn bilde.

"........................."

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• ShitDiddelyDo

8

• nanna

6

• Lurveline

5

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvordan vet du det om du ikke er en gammel doler som har hatt et annet nick tidligere?

Og hvordan vet du hvordan bildet av Maiken76 ser ut om du ikke har vært på bildegalleriet og kikket?

Det er verdens enkleste sak å komme inn dit. Folk med bilder i arkivet deler jo ut passord og brukernavn som om det var godteri.

I tillegg er det der common knowledge i Odalen.

Skrevet

Hvordan vet du det om du ikke er en gammel doler som har hatt et annet nick tidligere?

Og hvordan vet du hvordan bildet av Maiken76 ser ut om du ikke har vært på bildegalleriet og kikket?

Både jeg og sdd har da hatt bilde der før. Ikke prøv en gang å late som du ikke har lagt merke til det;-) Men vi gadd ikke mer når det så åpenlyst var fullt av fakere der inne.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hmmm...så strengt var det ikke den gang jeg la inn bilde.

I teorien skulle det være vrient, og jeg forsto det vel sånn at skjønn ble benyttet dersom man f.eks. hadde skrevet mye her på dol (selv om ingen kunne gå god for personen utover det). Det er jo grenser for hvor lenge man gidder å skryte på seg en slags identitet her inne.

Du hadde sikkert skrevet mye her, og framsto sannsynligvis som "troverdig".

Så vidt jeg forstår var Maiken verken aktiv her eller på den lokale chatten. Altså er tilfellet med henne noe spesielt, med mindre noen gikk god for henne.

Skrevet

Det er verdens enkleste sak å komme inn dit. Folk med bilder i arkivet deler jo ut passord og brukernavn som om det var godteri.

I tillegg er det der common knowledge i Odalen.

Det meste finnes i en eller annen form for "arkiv" oppi dalen der, ja.

"..........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det meste finnes i en eller annen form for "arkiv" oppi dalen der, ja.

"..........................."

Vi har full kontroll. For å si det sånn!

Skrevet

Både jeg og sdd har da hatt bilde der før. Ikke prøv en gang å late som du ikke har lagt merke til det;-) Men vi gadd ikke mer når det så åpenlyst var fullt av fakere der inne.

Jeg vet godt at både du og SierDuDet har hatt bilder der og fjernet de, men ShitDiddelyDo mener at han IKKE er SierDuDet, det er derfor jeg spør på den måten...

Skrevet

I teorien skulle det være vrient, og jeg forsto det vel sånn at skjønn ble benyttet dersom man f.eks. hadde skrevet mye her på dol (selv om ingen kunne gå god for personen utover det). Det er jo grenser for hvor lenge man gidder å skryte på seg en slags identitet her inne.

Du hadde sikkert skrevet mye her, og framsto sannsynligvis som "troverdig".

Så vidt jeg forstår var Maiken verken aktiv her eller på den lokale chatten. Altså er tilfellet med henne noe spesielt, med mindre noen gikk god for henne.

"Du hadde sikkert skrevet mye her, og framsto sannsynligvis som "troverdig"."

Dessuten har jeg møtt administratoren av siden flere ganger :-)

"Så vidt jeg forstår var Maiken verken aktiv her eller på den lokale chatten. Altså er tilfellet med henne noe spesielt, med mindre noen gikk god for henne."

Snålt det der. Jeg har sett nicket flere ganger her inne, men aldri hatt noe inntrykk av at det var en trolle som skjulte seg bak det.

Skrevet

Vi har full kontroll. For å si det sånn!

I de tilfeller jeg føler meg forvirret og ikke har helt taket på virkeligheten etc., så tar jeg meg gjerne en tur i en lånt Opel Manta, med laksetrapper, recaro interiør, front- og hekkspoiler, pus på rattet, revehale i antenna og wunderwalt i vinduet, opp dit for å "finne ut av ting".

".........................."

Skrevet

I de tilfeller jeg føler meg forvirret og ikke har helt taket på virkeligheten etc., så tar jeg meg gjerne en tur i en lånt Opel Manta, med laksetrapper, recaro interiør, front- og hekkspoiler, pus på rattet, revehale i antenna og wunderwalt i vinduet, opp dit for å "finne ut av ting".

...du glemte senkesett og bengalakk på grillen:-)

Skrevet

...du glemte senkesett og bengalakk på grillen:-)

...og doble to-tommers potter, selvbygd soltak (såkalt pakkis-soltak), sota vinduer (bak og på sidene), forkrommet luftfilter, freset topp og rally-kamaksel, lystgasskompressor, kuhorn, 235-dekk (bak OG foran), lettmetallfelger, røde bremsecalippere, krommet bensinlokk, pr-anlegg (med 1.5m lang antenne), super-48-tommers-sub-kasse, 16 høyttalere, lysende hjerte i bakruta (halvveis skjult av laksetrappene), kompass på girspaken, myntdispenser på dæsjbordet (for superkjapp ekspedering av bomring etc.), utstanset panser, grå-svart-hvit-grønn-metallic lakk med gule lyn på sidene, hot-rod, radarvarsler, gps, gprs, selvmontert cruise-control, kuletrekk på førersetet, gir på rattet, 75% diffsperre...super ss rally gt, fastback og sprint...*stønn*

ShitDiddelyDo
Skrevet

...og doble to-tommers potter, selvbygd soltak (såkalt pakkis-soltak), sota vinduer (bak og på sidene), forkrommet luftfilter, freset topp og rally-kamaksel, lystgasskompressor, kuhorn, 235-dekk (bak OG foran), lettmetallfelger, røde bremsecalippere, krommet bensinlokk, pr-anlegg (med 1.5m lang antenne), super-48-tommers-sub-kasse, 16 høyttalere, lysende hjerte i bakruta (halvveis skjult av laksetrappene), kompass på girspaken, myntdispenser på dæsjbordet (for superkjapp ekspedering av bomring etc.), utstanset panser, grå-svart-hvit-grønn-metallic lakk med gule lyn på sidene, hot-rod, radarvarsler, gps, gprs, selvmontert cruise-control, kuletrekk på førersetet, gir på rattet, 75% diffsperre...super ss rally gt, fastback og sprint...*stønn*

Det verste er jo at det høres ut som om du vet hva du snakker om! :)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg går alltid glipp av all moroa :-(

Samma her. :(

Gjest javeldå
Skrevet

Jeg vet godt at både du og SierDuDet har hatt bilder der og fjernet de, men ShitDiddelyDo mener at han IKKE er SierDuDet, det er derfor jeg spør på den måten...

Jeg er ihvertfall ikke det minste i tvil om at SierDuDet og ShitDiddelyDo er samme person. Overhodet ikke i tvil.

Skrevet

Hvilken tråd og på hvilket forum er dette, hvor et nick gir seg ut for å være et annet (hvordan nå det går for seg)? Jaggu ble jeg ikke nyskjerrig, gitt.

Om du ser på "underskriften" i innleggene så er l`en byttet ut med stor I.Dette vises ikke når du ser innleggene under 100 nyeste f.eks.

Ser ut for at hun er på gang igjen i dag også.

Trådene fra i går er slettet.

Skrevet

Oh, gjorde hun det? Er trådene borte?

Hvordan klarte hun å fake nicket?

Om du ser på "underskriften" i innleggene så er l`en byttet ut med stor I.Dette vises ikke når du ser innleggene under 100 nyeste f.eks.

Men det ser ut for at det blir nye i dag.

Gjest orange frukt
Skrevet

Skal si noen er frekke.. og tror der er så morsomme. Teit.

Skrevet

Men det ser ut for at det blir nye i dag.

Wow... DOL er virkelig akkurat som Glamour.

Man kan være la være å følge med et år, og når man kommer tilbake har man ikke gått glipp av en eneste ting - alt er akkurat som før!

Syns jeg kjenner igjen denne scenen... Kjedelig at ting ikke har blitt bedre her, At ikke folk kan finne på noe annet enn å herpe?

Føler med deg, Lurveline.

Skrevet

Wow... DOL er virkelig akkurat som Glamour.

Man kan være la være å følge med et år, og når man kommer tilbake har man ikke gått glipp av en eneste ting - alt er akkurat som før!

Syns jeg kjenner igjen denne scenen... Kjedelig at ting ikke har blitt bedre her, At ikke folk kan finne på noe annet enn å herpe?

Føler med deg, Lurveline.

Folk og folk. Tror stor sett det er maiken som utfolder seg under ymse nick. Jeg lurer på hva hun sliter med.

Webmaster ber folk om å ignorere innleggene hennes, men det er jo ikke alltid man skjønner at det er henne sånn med en gang.

Skrevet

Folk og folk. Tror stor sett det er maiken som utfolder seg under ymse nick. Jeg lurer på hva hun sliter med.

Webmaster ber folk om å ignorere innleggene hennes, men det er jo ikke alltid man skjønner at det er henne sånn med en gang.

Ja, det er jo enda godt at ikke _alle_ er på det kjøret, men hun er jo ikke akkurat den første.. Sist jeg var aktiv her var det "mislykket", en drøss med ulike varianter av SierDuDet, masse nick-tukling med I og l og andre metoder for å fake nick. Kjedelig at ikke DOL-adm. har funnet noen måter å hindre dette på enda :-/

Det beste er selvfølgelig å ignorere, ja. Forhåpentligvis gir hun seg bare, eller evt. får litt hjelp...

Det var bare litt ironisk at dette var det første jeg møter når jeg ser innom her nå. Akkurat samme skiten som gjorde at jeg ikke gadd å henge her mer sist.. hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...