Gjest Har det endelig bra ! Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hei dere som vil få det bedre i livet! Anbefaler å prøve CD`n som dere kan få av Morten Eriksen,veileder i bla selvutvikling. CD`n er gratis og den kan bestilles på hans hjemmeside www.morten-eriksen.no Denne CD`n har hjulpet meg til å få det mye bedre i mitt eget liv. Håper at du også får det bra! 0 Siter
Gjest rister på hodet Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Sannelig mye det går an å tjene penger på! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Sannelig mye det går an å tjene penger på! Hva mener du med det? Cd-en er jo gratis. Det er vel heller beundringsverdig at noen gidder å gjøre slike ting. 0 Siter
Gjest rister på hodet Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hva mener du med det? Cd-en er jo gratis. Det er vel heller beundringsverdig at noen gidder å gjøre slike ting. Jeg tenkte mere på healing, slik han driver med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.