Gjest Bytta nick jeg:o) Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Kan man bruke salmiakk på fettflekker eller vil det skade treet? Andre tips? 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Vet ikke egentlig,- men jeg har brukt Zalo før.. Men: Kan du ikke prøve først på en flekk der man ikke ser noe - under, eller bak? 0 Siter
Gjest Bytta nick jeg:o) Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Vet ikke egentlig,- men jeg har brukt Zalo før.. Men: Kan du ikke prøve først på en flekk der man ikke ser noe - under, eller bak? Prøvde på baksiden av ei dør.Kan ikke bruke salmiakk nei,fargen ble bleika. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Prøvde på baksiden av ei dør.Kan ikke bruke salmiakk nei,fargen ble bleika. Prøv litt zalo også,da.. :-) 0 Siter
Gjest Bytta nick jeg:o) Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Prøv litt zalo også,da.. :-) Skal gjøre det:o) Ser ut for at maiken76 holder på å snøre igjen kjeften under her og. :ø)=snører igjen kjeften,he he... 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Skal gjøre det:o) Ser ut for at maiken76 holder på å snøre igjen kjeften under her og. :ø)=snører igjen kjeften,he he... Ja, hadde hun enda _lyktes_ i å snøre igjen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.