Gjest nuiofm Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hæh? Jeg fatter det ikke. De to virket som et så lykkelig og fint par. De var vel samboere også faktisk... Hva skjedde, noen som vet? Og er det ikke typisk Se og Hør at de allerede kobler henne med Kjartan Salvesen.. Makan! 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hvem er Kathrine Sørland? Burde man vite hvem det er? 0 Siter
Gjest petit pain Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hvem er Kathrine Sørland? Burde man vite hvem det er? Hun er Norges store Miss... Vant Frøken Norge altså, og har nå vært Norges håp i Miss Universe... 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Hvem er Kathrine Sørland? Burde man vite hvem det er? Tjihi..når jeg tenker meg _godt_ om så tror jeg at hun (kanskje) var miss Norge i år? Men at hun ikke var singel for en stund siden,- det visste jeg i alle fall ikke, nei... 0 Siter
Gjest solbrent på tenna Skrevet 21. juli 2004 Skrevet 21. juli 2004 Var det hun i Miss World som fikk DET favorittstempelet av media, men som (selvsagt) ikke fikk plassering i det hele tatt? En kjendis hun har vært sammen med, da ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.